075 - "Маркетинг" (Магістри) : [59] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 59
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Формування маркетингової стратегії торгового підприємства на електронних ринкахПрядко, О. М.; Скрипак, Максим Васильович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення рекламної діяльності підприємства в сучасних умовахБубенець, І. Г.; Сагайдак, Дмитро Вадимович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової політики підприємства для забезпечення стійкості бізнесуАфанасьєва, О. П.; Резніченко, Дмитро Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингуСавицька, Н. Л.; Кардаш, Артем Анатолійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування асортиментної політики виробничого підприємства в умовах сучасних викликівТарасов, І. Ю.; С’єдін, Ігор Вікторович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової стратегії просування торгового підприємства на автомобільному ринкуПахуча, Е. В.; Степановський, Володимир Юрійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової стратегії підприємстваЧміль, Г. Л.; Близнюк, Тетяна Іванівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.; Лаворко, Максим Юрійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування лояльності споживачів на ринку органічної продукції на засадах цифрового маркетингуПахуча, Е. В.; Коломієць, Юрій Володимирович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємстваОлініченко, К. С.; Хода, Валентин Миколайович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування перфоманс маркетингу малих та середніх підприємствПрядко, О. М.; Харченко, Владислав Іванович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності аграрного підприємстваТарасов, І. Ю.; Якубенко, Сергій Дмитрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової комунікаційної стратегії аграрного підприємстваАфанасьєва, О. П.; Будзинський, Валерій Володимирович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління брендом виробничого підприємства для забезпечення стійкості бізнесуМихайлова, М. В.; Батюх, Олександр Петрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення системи інструментів цифрового маркетингу для салону красиБубенець, І. Г.; Жигадло, Анна Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку ювелірних виробівТарасов, І. Ю.; Жуковський, Єгор Дмитрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємстваСавицька, Н. Л.; Віннік, Павел Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення рекламної діяльності компаній в мережі ІнтернетКвятко, Т. М.; Василець, Констянтин Васильович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарстваМихайлова, М. В.; Трач, Даніїл Ігорович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства в умовах військового стануЖегус, О. В.; Сєфєр, Ольга Павлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 59