Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58518
Title: Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу
Other Titles: Formation of the competitive strategy of the enterprise on the basis of digital marketing
Authors: Кардаш, Артем Анатолійович
metadata.dc.contributor.advisor: Савицька, Н. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: цифровий маркетинг;конкуренція;стратегія;інструменти цифрового маркетингу;маркетингова діяльність
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кардаш А. А. Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Н. Л. Савицька. Харків: ДБТУ, 2024. 62 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. З розвитком технологій та Інтернету, цифровий маркетинг став невід’ємною частиною будь-якого бізнесу. Підприємства, що успішно використовують цифрові інструменти для просування свого бренду та товарів, мають суттєву перевагу над конкурентами. З огляду на те, що споживачі стають все більш технологічно обізнаними та вимогливими, бізнесу необхідно шукати нові шляхи для ефективного просування своїх товарів або послуг. Тому підприємствам важливо вміти розробляти конкурентну стратегію, яка базується на цифровому маркетингу, оскільки це дозволить ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, підвищувати продажі та підтримувати лояльність клієнтів. Застосування інноваційних підходів у цифровому маркетингу, таких як інтелектуальні алгоритми та аналітика даних, може значно полегшити процес прийняття стратегічних рішень. Безумовно, актуальність теми «Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу» в сучасних умовах надзвичайно висока і потребує подальшого вивчення. Мета кваліфікаційної роботи. Наукове обґрунтування теоретичних аспектів і розробка практичних рекомендацій щодо формування і реалізації конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Завдання: визначити роль та значення конкурентної стратегії в діяльності підприємства; розглянути аспекти впровадження цифрового маркетингу в діяльність підприємств; дослідити особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу; зробити загальну характеристику діяльності ПІІ «ТОЙОТА-Україна»; зробити аналіз конкурентного середовища на автомобільному ринку; здійснити аналіз використання інструментів цифрового маркетингу у роботі з клієнтами автомобільного ринку; запропонувати напрями формування конкурентної стратегії підприємства інструментами цифрового маркетингу. Об’єкт дослідження. Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Предмет дослідження. Теоретичні і практичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Розвиток теоретичних положень та можливості використання на практиці запропонованих рішень для підприємств з питань формування конкурентної стратегії під впливом цифровізації. Апробація. Публікації за темою. 1) Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє», 24-25.10.2024р. 1) За темою кваліфікаційної роботи подано до друку тези доповіді «Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу».
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58518
metadata.dcterms.references: 1. Аванесова Н. Е. Марченко О. В. Стратегічне управління підприємством та сучасним містом: теоретико-методичні засади: монографія Харків. нац. ун-т буд-ва та архітектури. Харків: Щедра садиба плюс, 2015. 195 с. 2. Аніщенко В. О. Роль корпоративної культури у прийнятті управлінських рішень. Актуальні проблеми економіки. 2013. №3 (93). С. 64-72. 3. Бєлова А. І. Система стратегічного управління реструктуризацією підприємств: цілі, проблеми та перспективи: монографія. Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. Київ: КНУБА, 2014. 292 с. 4. Боярко І. М. та ін. Стратегічне фінансове управління підприємством: монографія. Суми: Університетська книга, 2014. 175 с. 5. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 6. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Особливості формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2023 р. Харків: ДБТУ. С. 128-129. 7. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 8. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 9. Бубенець І. Г., Кривокінь А.В. Трансформація інструментів маркетингу: сучасні тренди. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2022 р. / Харків: ДБТУ С. 98-99. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/14558/1/AKTUAL_NI_%20PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-99-100.pdf 10. Бубенець І. Г., Кривокінь А.В. Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2023 р. / Харків: ДБТУ С.126-127. 11. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с (.с.146-153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 12. Буднік М.М., Невертій Г.С., Курилова Н.М. Стратегічне управління: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 292 с. 13. Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2022. 202 с. 14. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління підприємством: навч. посіб. 3-тє вид., виправл. і допов. К.: Центр навч. л-ри, 2014. 400 с. 15. Ветлужський В. О. Новікова І. В. Методичні рекомендації з оцінки інноваційного потенціалу підприємства. Проблеми науки. Київ: Київ ЦНТЕІ, 2013. С. 32-39. 16. Гавенко, М. С. Конкурентна стратегія підприємства у загальній корпоративній стратегії: теоретичний аспект. Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: зб. наук. пр. VIIІ Міжнар. наук.-практ. конф. с. 19. 17. Гелліген Браян, Дхармеш Шах. Вхідний маркетинг. Харків: Фабула, 2020. 240 с. 18. Горбаченко С.А., Карпов В.А., Шевченко-Перепьолкіна Р.І. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с. 19. Головчук, Ю. О. Пчелянська, Г. О. Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку. Економіка та держава. 2020. С. 66-70. 20. Гросул В. О., Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Бізнес- Інформ. 2017. № 1. С. 347-352. URL: https://www.business-inform.net/annotated-catalogue/?year=2017&abstract=2017_01_0&lang=ua&stqa=55 21. Державна служба статистики. URL: http://www.ukrstat.gov.ua 22. Закон Україна «Про захист прав споживачів». URL: https://ips.ligazakon.net/document/view/t102300?an=605586 23. Зозульов О. Про посилення конкурентних переваг підприємства. Економіка України. 2017. №8. С.33-38. 24. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2019. 252 с. 25. Жегус О., Савицька Н., Посохова С. Розвиток аналітичного інструментарію маркетингу в соціальних мережах. Journal on economic and social issues. 2022. №2. 26. Кислюк Л.В. Стратегічний маркетинг: навч. посіб. Київ: Видавничий Дім «Кондор», 2020. 172 с. 27. Костусев А.А. Конкурентна політика в Україні: монографія. К.: КНЕУ, 2015. 310 с. 28. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Диалектика, 2020. 880 с. 29. Маркетинг: навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. – Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с. 30. Маркетинг в підприємницькій діяльності та управління продажем логістичних послуг: підручник. / C. Л. Литвиненко та ін. Київ: Видавничий дім «Кондор, 2021. 280 с. 31. Науменко М. А. Формування конкурентної позиції підприємства на засадах цифрового маркетингу. БІЗНЕС ІНФОРМ № 5. 2024. С. 380-388. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-5-380-388 32. Олініченко К.С., Бубенець І.Г., Холодьон О.П. Формування системи інструментів цифрового маркетингу для стійкості бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 472-475. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/51154/1/Upravlinnia%20rozvytkom%20sotsialno-ekonomichnych%20system_Ch%202_%202024_472-475.pdf 33. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: монографія. Дніпропетровськ: ДУЕП, 2016. 276 с. 34. Пахуча Е.В. Маркетинг: навч. посіб. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / Е.В. Пахуча, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько. Харків: Тім Пабліш Груп, 2020. 300 с. 35. Подольчак Н. Ю., Перхач О.Л., Цигилик Н.В. Маркетинг і кризовий менеджмент у публічному управлінні та адмініструванні: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 104 с. 36. Портер М. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. Київ: Наш Формат, 2020. 424 с. 37. Продіус Ю. І. Вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства. Науковий журнал «ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки». №4. 2019. URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2617- 7064/article/download/194/177 38. Прядко О.М. Управління торговим асортиментом у роздрібній торгівлі в умовах національної конкурентної політики : монографія / О. М. Прядко, Л. О. Попова, Г. А. Синицина ; Харківський державний ун-т харч. та торгівлі. Х., 2014. 153 с. 39. «Тойота» в Україні офіційний імпортер та дистриб’ютор Toyota i Lexus. URL: https://www.toyota.ua/toyota-in-ukraine 40. ПІІ "ТОЙОТА-Україна" URL: https://vkursi.pro/card/pii-toyota-ukraina-32589471 41. Савицька Н.Л., Жегус О.В., Афанасьєва О.П., Олініченко К.С. Методика підготовки дипломних робіт магістрів для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг: навчально-методичний посібник / Н.Л. Савицька, О.В. Жегус, О.П. Афанасьєва та ін.. – Х.: Видавництво Іванченка І.С.,2020. – 68 с. 42. Савицька Н.Л., Жегус О.В., Махиня Є.В. Бенчмаркінг як інформаційна складова інноваційної товарної політики. Ефективна економіка. 2017. № 1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua. 43. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом: навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2016. 197 с. 44. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 45. Сенишин О. С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посіб. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 46. Сєвідова І.О. та інш. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 200 с. 47. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 48. Хрущ Н.А., Ваганова Л.В. Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. 2015. № 5. С. 153-156. 49. Цибульська Е.І. Конкурентоспроможність підприємства. Харків: Вид-во НУА, 2018. 320 с. 50. Чіков І.А. Конкуренція: теоретичні підходи до розуміння сутності поняття. Агросвіт. № 10, 2019. С. 74 – 80. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/10_2019/12.pdf 51. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Бубенець І.Г. Маркетингові активи в системі управління результативність діяльності промислових підприємств. Економіка та суспільство. Випуск № 53. 2023. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-99 52. Савицька Н.Л., Забаштанська Т.В., Забаштанський М.М. Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип.2. С.116-130. 53. Савицька Н.Л., Пахуча Е.В. Ринкова резильєнтність бізнесу: теоретичний конструкт. Бізнес Інформ. 2024. № 2. С.244-257. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-2-244-257 54. Shtal, T., Proskurnina, N., Savytska, N., Mykhailova, M., Bubenets, I. (2023). Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends. Economic Affairs, Vol. 68(Special Issue), pp. 939-945. DOI: 10.46852/0424-2513.2s.2023.42
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_075-23m-01_Kardaş.pdf
  Restricted Access
2.46 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.