Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61357
Title: Формування маркетингової стратегії виходу на міжнародний ринок
Other Titles: Formation of a marketing strategy for entering the international market
Authors: Гонтар, Руслан Віталійович
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетинг;маркетингова стратегія;міжнародний ринок;експансія;просування;диджитал-маркетинг;marketing;marketing strategy;international market;expansion;promotion;digital marketing
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Гонтар Р. В. Формування маркетингової стратегії виходу на міжнародний ринок: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - Маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус. Харків: ДБТУ, 2024. 66 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. В умовах повномасштабної військової агресії проти України компанії стикаються з викликами виживання, але водночас отримують нові можливості для розвитку. Для компанії COLLAR війна стала каталізатором міжнародної експансії завдяки міжнародній підтримці України та зростанню глобального ринку товарів для домашніх тварин. Тому актуальним є подальший розвиток теоретичних засад та практичного інструментарію формування маркетингової стратегії виходу на міжнародний ринок для економічної підтримки України та розширення присутності її брендів на світовому ринку. Метою кваліфікаційної роботи є розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії виходу на міжнародний ринок. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання:  розкрити сутність та складові міжнародної маркетингової стратегії;  інструменти та підходи до вибору маркетингової стратегії міжнародної експансії;  маркетингові конкурентні стратегії на міжнародному ринку;  здійснити стратегічний аналіз передумов міжнародної експансії українських компаній на міжнародні ринки;  охарактеризувати маркетингову діяльність та потенціал виходу компанії COLLAR на міжнародні ринки;  проаналізувати конкурентні переваги COLLAR Company на міжнародному ринку;  обґрунтувати перспективи та пріоритети маркетингової стратегії просування COLLAR Company на міжнародному ринку;  практичні рекомендації щодо удосконалення диджитал-маркетингу COLLAR Company. Об’єктом дослідження є теоретичні і практичні аспекти формування маркетингової стратегії виходу українських компаній на міжнародний ринок. Предметом дослідження є процеси управління процесом формування та удосконалення маркетингової стратегії українських компаній на міжнародному ринку. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних аспектів та вирішені практичних завдань формування та удосконалення маркетингової стратегії українських компаній на міжнародному ринку. Апробація на Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі», 5 листопада 2024 р., Державний біотехнологічний університет (Харків).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61357
metadata.dcterms.references: 1. Global Pet Healthcare Product Market Growth 2024-2030. https://www.marketresearch.com/LP-Information-Inc-v4134/Global-Pet Healthcare-Product-Growth-38844573/ 2. Facebook@COLLARCOMPANY. URL: https://www.facebook.com/COLLARCOMPANY/ 3. Instagram @COLLARCOMPANY. URL:https://www.instagram.com/collar_com 4. linkedin @COLLARCOMPANY. URL:https://www.linkedin.com/company/collar-company-manufacturer/ 5. Pet Care Market Size, Share & Industry Analysis, By Product Type (Pet Food Products, Veterinary Care, and Others), Pet Type (Dog, Cat, and Others), Distribution Channel (Online and Offline), and Regional Forecast, 2024-2032. URL: https://www.fortunebusinessinsights.com/pet-care-market-104749 6. Pet Food - Worldwide. URL: https://www.statista.com/outlook/cmo/food/pet-food/worldwide 7. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), 1723–1731. URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 8. Savytska, N., Zhehus, O., Polevych, K., Prydko, O., & Bubenets, I. (2024). Enterprise Resilience Behavioral Management in a Decision Support System. Journal of Information Technology Management, 16(4), 100-121. URL: https://jitm.ut.ac.ir/article_53318_7227.htmlhttps:/jitm.ut.ac.ir/article_99053_4d6c60528aff8d74c952a24bcfe2348a.pdf 9. YouTube-каналі @COLLARCOMPANY. URL: https://www.youtube.com/c/COLLARCOMPANY 10. Бестужева С. В., Маткава Д. Ю. (2023). Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/29749/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%91%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D0%B0%2C%20%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B0.pdf 11. Бубенець І. Г. Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємства. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: Польща С.216-218. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/19509/1/Bubenets_Marketynh_innovatsiyi_Innovatsiyi_marketynh_2022.pdf 12. Бубенець І. Г. Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємства. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: Польща С.216-218. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/19509/1/Bubenets_Marketynh_innovatsiyi_Innovatsiyi_marketynh_2022.pdf 13. Бубенець І. Г., Кривокінь А.В. Трансформація інструментів маркетингу: сучасні тренди. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2022 р. / Харків: ДБТУ С. 98-99. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/14558/1/AKTUAL_NI_%20PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-99-100.pdf 14. Бубенець І. Г., Кривокінь А.В. Трансформація інструментів маркетингу: сучасні тренди. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2022 р. / Харків: ДБТУ С. 98-99. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/14558/1/AKTUAL_NI_%20PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-99-100.pdf 15. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 16. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 17. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес.2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 18. Бубенець І.Г., Куценко О. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку. Маркетинг очима молоді : зб. статей Всеукр. студ. наук.-практ. конф., 09 червня 2022 р. Хмельницький: ХНУ, 2022. С. 19-23. URL: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/2022/08/zbirnyk-stud konf-13.pdf 19. Бубенець І.Г., Куценко О. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку. Маркетинг очима молоді : зб. статей Всеукр. студ. наук.-практ. конф., 09 червня 2022 р. Хмельницький: ХНУ, 2022. С. 19-23. URL: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/2022/08/zbirnyk-stud konf-13.pdf 20. Гаврилюк, І. (2023). Роль міжнародного маркетингу у світовому підприємництві. Економіка та суспільство, (54). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-83 21. Жегус О. В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доповідей XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88-91 22. Жегус О. В. Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформацій/ Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition] С. 272-277 23. Жегус О. В. Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів. Бізнес Інформ. 2023. №8. C. 300–308. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-8-300-308 24. Жегус О. В. Особливості маркетингової стратегії відновлення бізнесу в Україні/ Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27–29 квітня 2023 р., м. Хмельницький). Хмельницький : ХНУ, 2023. С.59-62 25. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб’єктів бізнесу в Україні. Бізнес Інформ. 2023. №7. C. 212–219. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-7-212-219. 26. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: Зб. Матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції [Електронний ресурс]. К.: КНЕУ, 2022. С. 210-214. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21519/1/Zhehus_zbirnyk_Stratehichni_imperatyvy.pdf 27. Жегус О.В Маркетингове забезпечення відновлення та післявоєнного розвитку бізнесу в Україні/ Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 червня 2023 р.). Суми: СНАУ, 2023. С.119-122 28. Жегус О.В Маркетингове управління в забезпеченні резильєнтності бізнесу в умовах BANI-світу. Бізнес Інформ. 2024. №4. С. 348–359. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-4-348-359 29. Жегус О.В. Маркетинг можливостей як інструмент управління змінами в організації/ Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. / Державний біотехнологічний ун-т. Електрон. дані. Харків, 2023. С. 29-30 30. Жегус О.В. Екологічність маркетингу як принцип концепції маркетингу можливостей. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. С. 107-111 31. Жегус О.В. Імплементація концепції маркетингу можливостей для забезпечення повоєнного відновлення бізнесу в Україні. Маркетинг, реклама та PR: новітні технології для бізнесу. Київ : ВСП «КТЕФК ДТЕУ», 2023. С. 24-25 32. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. «Ефективна економіка» № 4, 2023. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 (весна) 33. Жегус О.В. Цифрові технології в системі адаптаційного управління маркетингом. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 вересня 2024 р. Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. С. 48-49 34. Жегус О.В., Цапенко А.О., Шамайда Д. В. Маркетингові технології в забезпеченні стійкості вітчизняного бізнесу в умовах військової агресії. Відновлення України та її регіонів в контексті глобальних трендів: управління, адміністрування, забезпечення». Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Запоріжжя, 23-24 травня 2024 р. С. 636-638 35. Квасова, Л., Курбацька, Л., Лозовий, Д. (2023). Формування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Економіка та суспільство, (55). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-101 36. Клімушин, А. П., Івахненко, А. В. (2023). Сучасні підходи до маркетингової стратегії виходу підприємства на зарубіжний ринок. http://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp content/uploads/sites/135/2023/11/Programa-roboty-konferentsiyi-2023.pdf 37. Ковальчук С.В. Актуальні проблеми застосування маркетингменеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки».2018. С. 171–176. 38. Лазоренко Л.В. Матричні методи стратегічного планування діяльності підприємств зв’язку. Економіка і суспільство. 2017. Вип. 8, с. 282-285 39. Литвиненко А. О., Леонтьєва В. С. Види маркетингових стратегій на міжнародному ринку/ Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності : матеріали IV-ої Міжнародної науково практичної конференції, 10-11 травня 2023 р. Запоріжжя, 2023. С. 251-253. 40. Лошенюк О.В., Галан Л.В. & Посохов І.М. (2022). Сучасні стратегії в міжнародному маркетингу. Вчені записки Університету «КРОК»№2 (66), 123-131 41. Матюх С.А. Експортний маркетинг як інструмент розвиткузовнішньоекономічної діяльності. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2019. № 6.С. 139–142. 42. Михайлова-Сопа С.Є., Гонтар Р.В., Нетреба С.М. Маркетингові інструменти управління клієнтським досвідом. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ.конф., 5 листопада 2024 р. / Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 223-224 43. Олініченко К.С., Прядко О.М. Соціальні мережі як інструмент рекламної кампанії / Маркетинг та конкурентоспроможність соціально економічних систем в умовах сталого розвитку : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 червня 2023 р.). Суми: СНАУ, 2023. 2023, С. 198-200 44. Пахуча Е.В., Бабика В.О. Методичні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства як критерію стійкості бізнесу. Ефективна економіка. 2024. №1. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2909/2945. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.63 45. Пахуча Е.В., Сєвідова І.О. Тенденції розвитку міжнародного ринку функціональних продуктів. Бізнес-Навігатор. Вип.1 (68) 2022 р. С. 83-87. 46. Прядко О.М., Олініченко К.С. Формування бізнес-моделі у цифровому просторі / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : Materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - С. 245-247 47. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу: навчально-методичний посібник. У 2-х ч. Ч. 1. Харків: ХДУХТ, 2018. 116. 48. Савицька Н.Л., Пахуча Е.В. Ринкова резильєнтність бізнесу: теоретичний конструкт. Бізнес Інформ. 2024. № 2. С.257-244. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-2-244-257 49. Савицька Н.Л., Пахуча Е.В., Віннік П.О. Сучасні тенденції управління маркетинговими комунікаціями. Молодий вчений. 2023. № 11 (123). С. 140 – 145. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2023-11-123-5 50. Савків, С. (2023). Формування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг, 198. 51. Сергієнко, Т. М. Особливості розробки маркетингової стратегії при оптимізації зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Вісник студентського наукового товариства «ВАТРА» Вінницького торговельно економічного інституту КНТЕУ. Вінниця: Редакційно-видавничий, 164. http://vtei.com.ua/doc/2020/23042020konf/10_90.pdf#page=164 52. Сайт компанії COLLAR https://collar.com/ua/about 53. Соколов, Д., Проскурніна, Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ», August 18, 2023; Cambridge, UK, С. 46-47. 54. Супрун С. Д. Етапи формування міжнародної маркетингової стратегії підприємств. Вінницький торговельно-економічний інститут «Young Scientist» № 8 (35), 2016. URL: http:// molodyvcheny.in.ua/ files / journal/2016/8/10.pd 55. Федорович Р.В. Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи: монографія. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. 411 с. 56. Чугаєв О. А., Арутюнян О. Г. Формування міжнародної маркетингової комунікації підприємства / Журнал стратегічних економічних досліджень. 2023. № 1 (12). С. 91-99 57. Шталь Т.В., Козуб В.О., Нахметов А.Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360 58. Шуміло, О. С., Кім, О. О., Ковша, Є. І. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства з урахуванням глобалізації діяльності підприємств. Економічний простір, 2023. № 185, С. 93-97.
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_М_4703_075-23м-03_Hontar_R.pdf
  Restricted Access
979.36 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.