075 - "Маркетинг" (Магістри) : [74] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 74
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Удосконалення маркетингової стратегії просування торгового підприємства на автомобільному ринкуПахуча, Е. В.; Степановський, Володимир Юрійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової стратегії підприємстваЧміль, Г. Л.; Близнюк, Тетяна Іванівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.; Лаворко, Максим Юрійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування лояльності споживачів на ринку органічної продукції на засадах цифрового маркетингуПахуча, Е. В.; Коломієць, Юрій Володимирович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємстваОлініченко, К. С.; Хода, Валентин Миколайович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування перфоманс маркетингу малих та середніх підприємствПрядко, О. М.; Харченко, Владислав Іванович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності аграрного підприємстваТарасов, І. Ю.; Якубенко, Сергій Дмитрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової комунікаційної стратегії аграрного підприємстваАфанасьєва, О. П.; Будзинський, Валерій Володимирович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління брендом виробничого підприємства для забезпечення стійкості бізнесуМихайлова, М. В.; Батюх, Олександр Петрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення системи інструментів цифрового маркетингу для салону красиБубенець, І. Г.; Жигадло, Анна Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку ювелірних виробівТарасов, І. Ю.; Жуковський, Єгор Дмитрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємстваСавицька, Н. Л.; Віннік, Павел Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення рекламної діяльності компаній в мережі ІнтернетКвятко, Т. М.; Василець, Констянтин Васильович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарстваМихайлова, М. В.; Трач, Даніїл Ігорович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства в умовах військового стануЖегус, О. В.; Сєфєр, Ольга Павлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингове забезпечення конкурентних переваг на ринку органічної продукціїПахуча, Е. В.; Сухомлинова, Катерина Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління елементами комплексу маркетингу в конкурентній політиці підприємстваСавицька, Н. Л.; Сосновський, Олександр Дмитрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування стратегії цифрового маркетингу на підприємствіБубенець, І. Г.; Сломінцев, Дмитро Михайлович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління товарною політикою підприємства на засадах інноваційного маркетингуБубенець, І. Г.; Швачко, Руслан Сергійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування стратегії просування агентства маркетингових послугЖегус, О. В.; Шуклінов, Владислав Миколайович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 74