075 - "Маркетинг" (Магістри) : [44] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 44
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Формування системи інструментів цифрового маркетингу для інтернет-магазинуАфанасьєва, О. П.; Хахамова, Єлизавета Анатоліївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Розробка системи просування послуг через соціальну мережу INSTAGRAMПрядко, О. М.; Голуб, Антон В'ячеславович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговою діяльністю виробничо-торговельного підприємстваКвятко, Т. М.; Глєбов, Дмитро Миколайович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства в умовах військового стануСавицька, Н. Л.; Ганузек, Лілія Михайлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах маркетингуЧміль, Г. Л.; Коц, Катерина Георгіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бізнесуРоманюк, І. А.; Пономар, Аліна Віталіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Формування ставлення споживачів до інноваційних продуктів харчуванняЧміль, Г. Л.; Гуманенко, Єлизавета Володимирівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Трансформація маркетингових стратегій підприємства в умовах цифрової економікиСавицька, Н. Г.; Декадіна, Вікторія Володимирівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Розробка маркетингових заходів підтримки конкурентоспроможності бренду мінеральної води на регіональному ринку в умовах військового стануЧміль, Г. Л.; Журавльова, Альона Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Маркетингові інструменти управління взаємодією із клієнтами в економіці враженьСавицька, Н. Л.; Грудєв, Микита Андрійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2020Збутова стратегія підприємства на ринкуБабко, Наталя Миколаївна; Гринько, Артур Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Управління маркетинговою діяльністю закладу ресторанного господарстваСавицька, Наталія Леонідівна; Ярошенко, А. В.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування лояльності споживачів на ринку В2С в умовах цифровізаціїПрядко, Ольга Миколаївна; Василенко, С. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетингове обґрунтування конкурентних стратегій підприємстваРоманюк, І. А.; Улітіна, Катерина Ігорівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування товарного асортименту на виробничому підприємствіПрядко, Ольга Миколаївна; Ткачук, Валерія; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетинг в соціальних мережах на ринку обладнання для сфери HoReCaОлініченко, Катерина Сергіївна; Юрчук, Юлія Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Цифровий маркетинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємстваЖегус, Олена Валентинівна; Новічіхіну, П. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарстваТарасов, Ігор Юрійович; Кунак, Олег Володимирович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Управління формуванням асортиментом продукції підприємства в умовах конкурентного середовищаКвятко, Тетяна Миколаївна; Дроботько, Інна Ігорівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності організаціїБабко, Н. М.; Перець, І. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 44