075 - "Маркетинг" (Магістри) : [74] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 74
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємстваОлініченко, К. С.; Кобзистий, Руслан Вікторович; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Маркетингове планування діяльності торговельного підприємстваОлініченко, К. С.; Сисоєва, Вікторія Андріївна; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Адаптація маркетингових комунікацій компанії UNILEVER до реалій українського ринкуПрядко, О. М.; Сорокіна, Наталія Юріївна; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової стратегії виходу на міжнародний ринокЖегус, О. В.; Гонтар, Руслан Віталійович; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління маркетинговими комунікаціями на торговельному підприємствіОлініченко, К. С.; Буряковський, Дмитро Олексiйович; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку сільськогосподарської технікиПахуча, Е. В.; Алексєєв, Ілля Романович; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Розробка стратегії просування мобільних застосунківЖегус, О. В.; Шатоха, Владислав Геннадійович; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової політики в сфері сервісу доставкиМихайлова, М. В.; Нетреба, Сергій Миколайович; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення комплексу маркетингу підприємства в умовах конкуренціїАфанасьєва, О. П.; Смульська, Валерія Михайлівна; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління маркетинговою діяльністю виробничо-торговельного підприємства в умовах турбулентностіМихайлова, М. В.; Єрмакова, Анна Олексіївна; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Управління маркетинговою діяльністю в сфері туризмуЧміль, Г. Л.; Малюкіна, Софія Вікторівна; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Маркетингові інструменти адаптації туристичного агентства до нових викликівЖегус, О. В.; Клоченко, Вікторія Михайлівна; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізаціїСавицька, Н. Л.; Савченко, Максим Юрійович; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності інтернет-магазинів в FMCG секторіСавицька, Н. Л.; Жовтун, Анастасiя Сергiївна; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Маркетингова стратегія адаптації закладу ресторанного господарстваЖегус, О. В.; Михайлова, Поліна Олексіївна; Державний біотехнологічний університет; Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової стратегії торгового підприємства на електронних ринкахПрядко, О. М.; Скрипак, Максим Васильович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення рекламної діяльності підприємства в сучасних умовахБубенець, І. Г.; Сагайдак, Дмитро Вадимович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової політики підприємства для забезпечення стійкості бізнесуАфанасьєва, О. П.; Резніченко, Дмитро Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингуСавицька, Н. Л.; Кардаш, Артем Анатолійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування асортиментної політики виробничого підприємства в умовах сучасних викликівТарасов, І. Ю.; С’єдін, Ігор Вікторович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 74