Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48719
Title: Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку ювелірних виробів
Other Titles: Improvement of the marketing activity of the trade enterprise in the jewelry market
Authors: Жуковський, Єгор Дмитрович
metadata.dc.contributor.advisor: Тарасов, І. Ю.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: бренд;ринок;ювелірні вироби;конкурентоспроможність;рейтинг;споживач;реклама
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Жуковський Є. Д. Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку ювелірних виробів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. І. Ю. Тарасов. Харків: ДБТУ, 2023. 73 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Об'єктивна необхідність комплексного маркетингового підходу з подальшого розвитку теоретичних і методико-практичних основ використання засобів маркетингу для удосконалення маркетинговой діяльності торговельних мереж на ринку ювелірних виробів. Мета кваліфікаційної роботи - наукове обґрунтування і розробка комплексу заходів з удосконалення маркетингової діяльності торговельної мережі ювелірних виробів в умовах економічної невизначенності військового стану. Завдання: - розглянути маркетингову характеристику ювелірних виробів; - визначити особливості маркетингової діяльності на ринку ювелірних виробів; - висвітлити засоби маркетингу як інструмент впливу торговельного підприємства на ринок; - проаналізувати стан українського ринку ювелірних виробів; - дослідити попит на ювелірні вироби; - надати маркетингову характеристику торговельної мережі ювелірними виробами «ЦАЦКИ»; - сформувати та надати характеристику профілю споживача; - розробити пропозиції з удосконалення політики просування; - здійснити розробку засобів з удосконалення управління маркетингом у ТОВ. Об’єкт дослідження: процес розробки комплексу заходів з удосконалення маркетингової діяльності торговельної мережі ювелірними виробами. Предмет дослідження - сукупність теоретичних та методичних засад удосконалення маркетингової діяльності торговельної мережі на ринку ювелірних виробів. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Результати кваліфікаційної роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, яке дозволяє розробити комплекс заходів та програму дій з удосконалення маркетингової діяльності торговельної мережі ювелірними виробами на регіональному ринку. Апробація. Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми та перс-пективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі (ДБТУ: Харків, 2 листопада 2022 р.). Публікації за темою (за наявності): 1. Тарасов І.Ю., Жуковський Є.Д. Фактори впливу на ринок ювелірних виробів: глобальна перспектива. – Молодий вчений № 10 (122), 2023. С. 241 – 244. (журнал індексований у наукометрічній базі Index Copernicus та інш.). 2. Тарасов І.Ю., Жуковський Є.Д. SERM як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу // Актуальні проблеми та перс-пективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. Харків, 2022. (c. 200 – 202).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48719
metadata.dcterms.references: 1. Господарський кодекс України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, № 18, № 19-20, № 21-22, ст.144). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text 2. Про захист прав споживачів: Закон України (Редакція від 19.11.2022). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text 3. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України (Редакція від 16.10.2020). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/236/96-%D0%B2%D1%80#Text 4. Про Правила торгівлі дорогоцінними металами (крім банківських металів) і дорогоцінним камінням, дорогоцінним камінням органогенного утворення та напівдорогоцінним камінням у сирому та обробленому вигляді і виробами з них, що належать суб’єктам господарювання на праві власності: Постанова Кабінету міністрів України від 04.06.1998 р., № 802. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/802-98-п#Text 5. ДСТУ 3375-96 «Вироби золотарські. Терміни та визначення». Державний стандарт України. URL: https://online.budstandart.com/ua/catalog/ document.html?id_doc=89815 6. Батирєв М. Озброєння відділів продажів. Системний підхід. Харків: Фабула, 2021. 288 с. 7. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 8. Блискуча індустрія. Що відбувається на ринку ювелірних виробів України, хто в лідерах і до чого тут Зеленський. URL: https://biz.nv.ua/ukr/markets/rinok-yuvelirnih-prikras-v-ukrajini-kompaniji-lideri-naypopulyarnishi-tovari-infografika-nv-50195752.html 9. Бренд-менеджмент: навч. посібник / під ред. С. Ф. Смерічевського. Київ: НАУ, 2019. 156 с. 10. Буднік М.М., Невертій Г.С., Курилова Н.М. Стратегічне управління: навчальний посібник. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 292 с. 11. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2010. Вип. 1 (11). С. 570-576. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22241/1/esprstp_2010_1_80.pdf 12. Володарі перснів: кому належать найвідоміші ювелірні мережі України. URL: https://rau.ua/novyni/novini-kompanij/komu-nalezhat-juvelirnih-merezh/ 13. Вествуд Дж. Як скласти маркетинговий план. Харків: Фабула, 2020. 176 с. 14. Гелліген Браян, Дхармеш Шах. Вхідний маркетинг. Харків: Фабула, 2020. 240 с. 15. Горбаченко С.А., Карпов В.А., Шевченко-Перепьолкіна Р.І. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навч. пос. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с. 16. Джонсон Метт, Гуман Прінс. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу. Київ: Vivat, 2023. 384 с. 17. Дослідження попиту на ювелірні прикраси. URL: https://olshansky.ua/blog/doslidzhennya-popitu-na-yuvelirni-prikrasi/ 18. Йон Е. Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду. Київ: Наш Формат, 2019. 160 с. 19. Каплунов Д. Нейрокопірайтинг 2.0. Київ: Фабула, 2023, 400 с. 20. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Київ: ЦУЛ, 2019. 252 с. 21. Кислюк Л.В. Стратегічний маркетинг. Київ: Видавничий Дім «Кондор», 2020. 172 с. 22. Коваленко, В.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Новий світ-2000, 2012. 266 с. 23. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика. Київ: ЦУЛ, 2019. 200 с. 24. Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит. Київ: ЦНЛ, 2017. 320 с. 25. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Диалектика, 2020. 880 с. 26. Кушнір Р. Продажі з любов'ю, або Як звабити клієнта на тривалі взаємини. Київ: Коло, 2015. 224 с. 27. Маккі Р., Джерарс Т. Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху. Харків: Віват, 2019. 240 с. 28. Маркетинг: навч. посіб. / за ред. Н. Р. Іванечко. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с. 29. Маркетинг в підприємницькій діяльності та управління продажем логістичних послуг: підручник / C. Л. Литвиненко та ін. Київ: Видавничий дім «Кондор, 2021. 280 с. 30. Муті Ідріс. Брендинг за 60 хвилин. Харків: Фабула, 2019. 256 с. 31. Овєчкіна, О.А. Планування маркетингу. Київ: ЦУЛ, 2017. 352 с. 32. Окландер, М.А., Кірносова, М.В. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2020. 246 с. 33. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2020, 89 с. 34. Ортинська, В.В., Мельникович, О.М. Маркетингові дослідження : підручник. – 2-ге вид., доповн. Київ: КНТЕУ, 2015. 436 с. 35. Пайн Б. Джозеф ІІ, Джеймс Ґілмор. Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта. Харків: Віват, 2021. 416 с. 36. Пахуча Е.В. Маркетинг: навч. посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / Е.В. Пахуча, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько. – Х.: Тім Пабліш Груп, 2020. – 300 с. 37. Підприємництво і торгівля: навчальний посібник / під заг. ред. д.е.н., проф. Л.Л. Ковальської та проф. І.В. Кривов’язюка. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2018. 620 с. 38. Подольчак Н. Ю., Перхач О.Л., Цигилик Н.В. Маркетинг і кризовий менеджмент у публічному управлінні та адмініструванні: навч. пос. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 104 с. 39. Полторак, В.А. Маркетингові дослідження. Київ: ЦУЛ, 2014. 342 с. 40. Портер М. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. Київ: Наш Формат, 2020. 424 с. 41. Праєт ван Дуглас. Несвідомий брендинг. Харків: Фабула, 2020. 304 с. 42. Румельт Річард. Гарна стратегія. Погана стратегія. Харків: Фабула, 2019. 324 с. 43. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом: навчальний посібник. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2016. 197 с. 44. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Харків: Видавництво Іванченка І. С. 2017. 214 с. 45. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 46. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. Київ: Наш Формат, 2019. 152 с. 47. Сенишин О. С., Кривешко О.В. Маркетинг : навч. посібник. - Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 48. Сєвідова І.О. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. - Х.: ХНТУСГ, 2020. 200 с. 49. Тарасов І.Ю., Ганузек Л.М. Використання AR/VR технологій як сучасний напрям маркетингу // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. / Державний біотехнологічний ун-т. Електронні текстові дані. Харків, 2023. 50. Тарасов І.Ю., Жуковський Є.Д. SERM як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2022. c. 200 – 202. 51. Тарасов І.Ю., Жуковський Є.Д. Фактори впливу на ринок ювелірних виробів: глобальна перспектива. – Молодий вчений № 10 (122), 2023. С. 241 – 244. 52. Український ритейл в умовах війни. За крок до перемоги: скільки магазинів втратили й відкрили провідні торговельні мережі України за рік війни (інфографіка). URL: https://rau.ua/novyni/magaziniv-vtratili-merezhi-2023/ 53. Філановський О. Головна маркетингова книга від Олексія Філа-новського. Київ: Фабула, 2018. 304 с. 54. Ціна золота. URL: https://www.tsina.lviv.ua/tsina-zolota/ 55. Череп О.Г. Маркетинг: навчальний посібник. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 728 с. 56. Цибульська Е.І. Конкурентоспроможність підприємства. Харків: Вид-во НУА, 2018. 320 с. 57. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_ 2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Zhukovs_kyy.pdf
  Restricted Access
1.6 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.