Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48713
Title: Удосконалення маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства
Other Titles: Improving marketing activities in restaurant business enterprises
Authors: Трач, Даніїл Ігорович
metadata.dc.contributor.advisor: Михайлова, М. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетингова діяльність;маркетингова стратегія;маркетингові інструменти
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Трач Д. І. Удосконалення маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. М. В. Михайлова; Харків: ДБТУ, 2023. 67 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Зростання конкуренції стає сьогодні невід'ємною частиною ресторанного бізнесу, де підприємства вимушені постійно шукати нові способи залучення та утримання клієнтів. Крім того, зміна уподобань споживачів відбувається під впливом сучасних трендів у харчовій індустрії, змін у життєвому стилі та соціокультурних перетворень. Ефективна маркетингова стратегія дозволяє підприємствам адаптуватися до цих змін. Сучасні соціальні мережі, що стали ключовим каналом комунікації з клієнтами допомагають ресторанам у ефективному просуванні своїх послуг. Таким чином, вдосконалення маркетингової діяльності в ресторанному бізнесі є важливим завданням для забезпечення конкурентоспроможності та підвищення прибутковості в умовах сучасної ринкової динаміки. Мета кваліфікаційної роботи. Визначення основних шляхів удосконалення маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства. Завдання: визначити сутність, функції та принципи маркетингу на підприємстві; окреслити особливості маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства; описати систему маркетингових інструментів у ресторанному господарстві; зробити загальну характеристику підприємства; проаналізувати маркетингове середовище підприємства; визначити особливості маркетингової діяльності ресторану в умовах кризового стану; розробити рекомендації щодо вдосконалення напрямів маркетингової діяльності ресторанного підприємства; розробити програму удосконалення маркетингової діяльності ресторану. Об’єкт дослідження. Процес маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства. Предмет дослідження. Сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію удосконалення маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства. Апробація. X Міжнародна науково-практична конференція «Особливості інтеграції країн у світовий економічний та політико-правовий простір» 15 грудня 2023. Маріупольський державний університет, Україна. Публікації за темою. Трач Д.І. Удосконалення маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства. X Міжнародна науково-практична конференція «Особливості інтеграції країн у світовий економічний та політико-правовий простір» 15.12.2023. Маріупольський державний університет, Україна (подано до друку).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48713
metadata.dcterms.references: 1. Legeza D. G., Brunner T. A., Kerimova Y. K., Kulish T. V., Konovalenko A. S. A model of consumer buying behavior in relation to eco-intelligent products in catering. Innovative Marketing. 2019. Vol. 15, No 1. P. 54–65. 2. Lyshenko M., Ustik T., Thermosa I. Innovative mechanism for improving organization of management by marketing assortium on enterprise. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. 2019. P. 126–134. 3. Абрамович І., Квасова М. Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2022. № 39. 4. Ангелко І.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: особливості та шляхи вдосконалення. Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 24 квітня 2020 р. Харків, 2020. С. 6–8. 5. Багорка М. О. Використання статистичних і економіко-математичних методів при розробці маркетингових стратегій. ХIX Міжнародна науково-практична конференція «Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях» ОНЕУ (17-18 травня 2021 р. м. Одеса). С. 397–399. 6. Багорка М. О., Кадирус І. Г., Юрченко Н. І. Інструменти інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи: актуальність та ефективність. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Економіка і менеджмент». 2021. Вип. 49. С. 97–106. 7. Багорка М.О., І.Г. Кадирус, Н.І. Юрченко. Методи дослідження внутрішнього ринку споживачів та споживчої поведінки. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», вип. 1 (105). 2022. С. 129-37, doi:10.37734/2409-6873-2022-1-17. 8. Безугла Л.С., Агафонов О.Д., Гладкий Д.Р. Формування маркетингової товарної політики. Інфраструктура ринку. 2019. № 35. С. 133–137. 9. Бережна Ю.Г., Прокопенко О.В. Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженнях. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. № 2. С. 320–326. 10. Березняк Н. Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури. Наука, технології, інновації. 2017. № 1. С. 39–45. 11. Бокулі Б.С. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Київ, 2021. 12. Болдирєва Л.М. Маркетингове управління споживачами послуг господарства. Інноваційна економіка. 2017. № 7 (33). С. 187-190. 13. Бубенець І.Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Міжнародний електронний журнал «TRAEKTORIA NAUKI». Том 2, № 3(8) (2016), С. 2.96-2.103. 14. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 15. Бубенець І.Г., Чатченко О.Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. 16. Бубенець І.Г., Сломінцев Д.М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 17. Бубенець І.Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 18. Габрид А. Товарна політика як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології: зб. матеріалів IX Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Вінниця, 06 жовтня 2022 р. Вінниця, 2022. ЧІ 739 с., 137. 19. Громова О., Шевчук Ю. Товарна політика в системі маркетингу. Молодий вчений, 2022, 4 (104). С. 75-79. 20. Гевчук А. В., Поліщук Н. В., Танасійчук А. М., Поліщук І. І., Громова О. Є., Бондаренко В. М. Маркетинг. Вінниця, 2019. 290 с. 21. Дарчук В.Г. Аналіз та планування маркетингової діяльності: навч. посібник. Київ: ДУТ, 2019. 146 с. 22. Дудар В. Управління маркетингом: електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. 85 с. 23. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 24. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210-214 25. Жегус О.В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88-91 26. Земляна Д. О. Удосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «ЕЛІЗ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 114 с. 27. Зоріна О.І., Сиволовська О.В. Маркетингова товарна політика : навчальний посібник. М-во освіти і науки України. Харків : УкрДУЗТ, 2015. 190 с. 28. Калініченко О.О., Пойта І.О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства. URL: http://eprints.zu.edu.ua/32925/1/Тези%201%20Калініченко.pdf 29. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 166 с. 30. Козловцева А. І. Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності організації : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 073 Менеджмент; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. наук. основ упр. Харків, 2022. 57 с. 31. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 32. Кочкіна Н. Ю. Управління маркетингом : навч. посіб. Київ : «НВП «Інтерсервіс», 2019. 368 с 33. Кузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Терованесова О.Ю. Теоретичні підходи до розуміння сутності маркетингової товарної політики підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. № 66. С. 149–158. 34. Лісений, Є., Дяченко, Ю. Управління та шляхи удосконалення маркетингової товарної політики підприємства. Економіка та суспільство, 2021. №32. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-32-25 35. Маркетинг в ресторанному господарстві [Текст] : навч.- метод. посібник / О.П. Афанасьєва, О.В. Жегус, М.B. Михайлова. – Х. : Видавництво Іванченка І.С., 2016. 182 с. 36. Методика підготовки дипломних робіт магістрів для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг: навчально-методичний посібник / Н.Л. Савицька, О.В. Жегус, О.П. Афанасьєва та ін. Х.: Видавництво Іванченка І.С., 2020. 68 с. 37. Окландер М.А, Кірсонов М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. М-во освіти і науки України, Одеський національний політехнічний університет. Київ : «Центр учбової літератури», 2020. 246 с. 38. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 39. Палковський Є. С. Методика оцінки якості маркетингової стратегії підприємства в конкурентному середовищі. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. № 4, Том 3, (284). С. 37–41. 40. Писаренко В.В., Багорка М.О. Стратегічний маркетинг: навч. посіб. Дніпро: Видавець, 2019 240 с. 41. Примак Т. О. Від маркетингу відносин до маркетингу утримування клієнтів. Маркетинг в Україні. 2016. № 3. С. 42-44. 42. Райко Д. В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія. Х. : ВД «ІНЖЕКТ», 2014. 632 с. 43. Рахман М. С., Чащина М. К. Дослідження та удосконалення маркетингових стратегій та позиціонування на підприємствах сфери IT-послуг. In: The XIV International Science Conference «Theoretical and practical foundations of science», December 20–22, Rome, Italy. 300 p. p. 74-77. 44. Романюк І.А., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Бабко Н.М. Рекламний менеджмент : навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 162 с. 45. Руденко О., Сергієнко О. Сучасні підходи до маркетингової товарної політики, рекламного креативу, мерчандайзингу як запорука ефективного менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. № 32. 46. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 47. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 48. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 49. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 50. Сєвідова І.О., Мандич О.В., Квятко Т.М., Бабко Н.М., Романюк І.А. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 200 с. 51. Строцень Л. Якісні методи прогнозування попиту. Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці. 2018. С. 113–118. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/pdf/54/14.pdf 52. Ху Пейяо. Вдосконалення маркетингової стратегії міжнародної корпорації (на прикладі компанії 3М) : кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка. НАУ. Київ, 2020. 93 с. 53. Чорна Л.О. Місце системи реалізації продукції в маркетинговій діяльності підприємств. Економіка та держава. 2009. № 1. С. 38-54. 54. Язвінська Н.В. Маркетинговий менеджмент: опорний конспект лекцій [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг». Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 37 с. 55. Офіційний сайт ресторану «Beef&Pizza». URL: https://www.steakhouse.te.ua/?CSRF=&ACTION=LOGIN&MODE=EMAIL&EMAIL=natalia.babko%40ukr.net&PASSWORD=19780439 56. Офіційна сторінка ресторану «Beef&Pizza» в Facebook. URL: https://www.facebook.com/beef.steakhouse.ternopil/ 57. Офіційна сторінка ресторану «Beef&Pizza» в Instagram. URL: https://www.instagram.com/beef.steakhouse/
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Trach.pdf
  Restricted Access
1.81 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.