Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48716
Title: Удосконалення рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет
Other Titles: Improving the advertising activities of companies on the internet
Authors: Василець, Констянтин Васильович
metadata.dc.contributor.advisor: Квятко, Т. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: реклама;рекламна діяльність;програма рекламної діяльності;медіаплан
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Василець К. В. Удосконалення рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Т. М. Квятко. Харків: ДБТУ, 2023. 74 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Покращення рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет на сьогоднішній день є дуже важливим завданням, оскільки сучасний бізнес характеризується постійним зростанням цифровізації та динамічними змінами у споживчій поведінці. За останні роки кількість користувачів Інтернету значно збільшилася, а споживачі активно взаємодіють з веб-середовищем для отримання інформації, здійснення покупок та спілкування з брендами. Це відкриває широкі можливості для рекламодавців для залученні уваги цільової аудиторії, а, отже, питання удосконалення рекламної діяльності компаній в глобальній мережі потребує подальшого вивчення та аналізу. Мета кваліфікаційної роботи. Визначення основних шляхів удосконалення рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет та розробка механізму її ефективної реалізації. Завдання: визначити сутність реклами та її класифікацію; розглянути особливості рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет; дослідити управління рекламною діяльністю компаній; зробити загальну характеристику компанії; зробити огляд напрямів рекламної діяльності компанії; здійснити аналіз рекламної діяльності компанії в мережі Інтернет; розробити рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності компанії в мережі Інтернет; розробити програму рекламної діяльності компанії в мережі Інтернет; розробити медіаплан рекламної діяльності компанії. Об’єкт дослідження. Процес рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет. Предмет дослідження. Сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Розвиток теоретичних положень та методичного інструментарію удосконалення рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет. Апробація. 1) ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі» 2 листопада 2023 р. ДБТУ, Україна. 2) X Міжнародна науково-практична конференція «Особливості інтеграції країн у світовий економічний та політико-правовий простір» 15 грудня 2023. Маріупольський державний університет, Україна. Публікації за темою. 1) Василець К.В. Особливості реклами в інтернеті. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 135-137. 2) Василець К.В. Удосконалення рекламної діяльності компаній в мережі Інтернет. X Міжнародна науково практична конференція «Особливості інтеграції країн у світовий економічний та політико-правовий простір» 15.12.2023. Маріупольський державний університет, Україна (подано до друку).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48716
metadata.dcterms.references: 1. Aaker. D. A. Aaker on Branding. Morgan James Publishing. 2014. 209 p. 2. Lyshenko M., Ustik T., Thermosa I. Innovative mechanism for improving organization of management by marketing assortium on enterprise. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. 2019. P. 126–134. 3. Pakhucha, E., Babko, N., Bilousko, T., Bilousko, R., Vynohradenko, S., & Azizov, O. Strategic Analysis of Export Activities of Enterprises to Ensure Sustainable Development. European Journal of Sustainable Development. 2021, 10(4), 251-270. 4. Pakhucha E., Sievidova I., Romaniuk I., Bilousko T., Tkachenko S., Diadin A., Babko N. Investigating the Impact of Structural Changes: The Socio-Economic Security Framework. European Journal of Sustainable Development, 12(1), 2023. С. 180-198. 5. Балик У.О., Колісник М.В. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління». №4 (1). 2020. С. 125-134. 6. Бережна Ю.Г., Прокопенко О.В. Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженнях. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. № 2. С. 320–326. ISSN 2415-8453. 7. Бубенець І. Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Міжнародний електронний журнал «TRAEKTORIA NAUKI». Том 2, № 3(8) (2016), С. 2.96-2.103. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/chinniki-rozvitku-marketingovogo-potentsialu-torgovelnogo-pidpriemstva/viewer 8. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 9. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. 10. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 11. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 12. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 13. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210-214 14. Жегус О. В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88-91 15. Квятко Т.М. Співвідношення категорій «ефективність» та «конкурентоспроможність»: теоретичні засади досліджень, загальні риси та особливості. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва: серія «Економічні науки». 2014. №3. С.157-162. 16. Квятко Т.М. Бенчмаркінг – основа ефективного розвитку підприємства. Вісник Сумського аграрного університету, 2013. Вип. 5. С. 126-129. 17. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 166 с. 18. Кислюк Л. В. Соціальний медіа-маркетинг у діяльності аграрних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка 24, Вип. 1, 2019. С. 65-69. 19. Квятко Т.М. Співвідношення категорій «ефективність» та «конкурентоспроможність»: теоретичні засади досліджень, загальні риси та особливості. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва: серія «Економічні науки». 2014. №3. С.157-162. 20. Квятко Т.М. Методологічне значення сучасних теорій конкуренції для економічних досліджень. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 1. С.56-64. 21. Козлов А.А., Щербак В.Г. Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлу. Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Студентські підприємницькі ініціативи»: матеріали V всеукр. наук. інтернет-конф. (м. Київ, 3 груд. 2020 р.). Київ, 2020. С. 67—73. 22. Коноваленко А.С. Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку. Збірник наукових праць ТДАТУ. Економічні науки. 2020. № 2 (42). С. 197–204. URL: http://feb.tsatu.edu.ua/science/scientific-publications/2-42-2020 23. Корчинська О.О. Соціальні медіа як особливий інструмент адміністративної діяльності організації. The 12 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects”(August 21-23, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. 308 p. 24. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 193 25. Кривенко А.Г. Роль соціального медіа-маркетингу у маркетинговій діяльності підприємства. Матеріали IX Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти, 2021. С. 151. 26. Кравець В.І. Напрями ринкових трансформацій місцевих мереж продуктового ритейлу в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки. Херсон, 2017. № 24/2. С. 16—19. 27. Кришталь Б.О., Харченко Т.О. Соціальний медіа маркетинг у системі просування продукту підприємства. The 5 th International scientific and practical conference―Actual trends of modern scientific research‖ (November 8-10, 2020) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2020. 577 p. 28. Лісун Я.В. Креативні технології та соціальні медіа. Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій. Київський національний університет технологій та дизайну, 2022. 29. Макарова М.В. Методи цифрового маркетингу в соціальних медіа. Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки» 3 (94), 2020. 30. Мосьпан О.М. Особливості маркетингу в соціальних мережах. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути: тези доп. II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 4-5 лютого 2021 р. Дніпро, 2021. Т. 2. 479 с. 31. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 32. Пашко О.В., Гончаренко І.М. Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. Київський національний університет технологій та дизайну, 2020. 33. Побережець В., Чуніхіна Т. Напрями забезпечення ефективності маркетингу підприємства у соціальних мережах. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.). Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 516 с. ISBN 978-966-918-077-3. 34. Романюк І.А., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Бабко Н.М. Рекламний менеджмент : навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 162 с. 35. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 36. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 37. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 38. Свергун М. SMM-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі», 2020. С. 44-45. 39. Сєвідова І.О. Бабко Н.М. Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 191-192. 40. Сєвідова І.О., Мандич О.В., Квятко Т.М., Бабко Н.М., Романюк І.А. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 200 с. 41. Сметанюк О.А., Причепа І.В., Мосійчук В.В. Social media marketing (SMM) в Україні: особливості та перспективи розвитку. Ефективна економіка. № 6., 2020. 42. Сохацька О., Сідхарх С. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти. Журнал європейської економіки №18 (2). 2019. С. 228-241. 43. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетіаван. Маркетинг 3.0: від продуктів до споживачів і далі - до людської душі. URL: https://www.rulit.me/books/marketing-3-0-ot-produktov-kpotrebitelyam-i-dalee-k-chelovecheskoj-dushe-read-237966-1.htm 44. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетіаван. Маркетинг 4.0: розворот від традиційного до цифрового. URL: http://loveread.ec/view_global.php?id=83655 45. Фоллс Д., Деккерс Е.. Маркетинг в соціальних медіа. Просто про головне. URL: https://bookzone.com.ua/books/37223-marketing-v-sotsialnykh-media-prosto-o-glavnom/ 46. Держстат України. URL: https://www.ukr-stat.gov.ua/ 47. Офіційний сайт АТ Житомирський маслозавод. Компанія «Рудь». URL: https://rud.ua 48. Офіційна сторінка компанії «Рудь» в Instagram. URL: https://www.instagram.com/rud_ua/ 49. Офіційна сторінка компанії «Рудь» в Facebook. URL: https://www.facebook.com/rudukraine/?locale=uk_UA 50. Офіційна сторінка компанії «Рудь» в TikTok. URL: https://www.tiktok.com/@rud_tm 51. Головні висновки звіту Global Digital 2023. URL: https://www.linkedin.com/pulse/головні-висновки-звіту-global-digital-2023-75min-club/
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Vasylets.pdf
  Restricted Access
2.44 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.