Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48710
Title: Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства в умовах військового стану
Other Titles: Improvement of the marketing activity of the restaurant institution under the conditions of the military state
Authors: Сєфєр, Ольга Павлівна
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетинг;управління;ефективність маркетингової діяльності;удосконалення;комплекс маркетингу;ресторанний бізнес
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Сєфєр О. П. Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства в умовах військового стану: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус; Харків: ДБТУ, 2023. 72 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Для підтримки економіки України під час війни важливо забезпечити функціонування сфер малого та середнього бізнесу, зокрема ресторанного. Від розвитку та ефективності закладів ресторанного господарства прямо залежать економічна, соціальна, культурна сфери, тому важливо, щоб вони удосконалювали свою маркетингову діяльність і підвищували свою результативність. Метою кваліфікаційної роботи є розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності закладів ресторанного господарства в умовах військового стану. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання:  розкрити сутність та особливості маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства;  охарактеризувати особливості аналізу ефективності маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства як передумова її удосконалення;  систематизувати напрями та інструменти удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства;  проаналізувати стан та особливості маркетингу в мережі ресторанів «Mafiа»;  визначити чинники для удосконалення маркетингової діяльності в мережі ресторанів «Mafiа»;  проаналізувати тенденції та тренди на ринку ресторанних послуг;  розробити практичні рекомендації щодо Удосконалення процесу формування комплексу просування закладу ресторанного господарства;  визначити пріоритети формування та удосконалення системи інтегрованих маркетингових комунікацій в мережі ресторанів «Mafia». Об’єктом дослідження є теоретичні і практичні аспекти розробки рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності закладів ресторанного господарства в умовах військового стану. Предметом дослідження є процеси удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства в умовах військового стану. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. За результатами кваліфікаційної роботи розвинуто теоретичні засади та розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства, що дозволить забезпечити його виживання та адаптацію до складних умов господарювання в умовах військового стану та забезпечить його подальший розвиток. Апробація результатів виконання кваліфікаційної роботи відбулася на V Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді» (20 жовтня 2023 р., Державний біотехнологічний університет, Харків).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48710
metadata.dcterms.references: 1. Адаптація ресторанного бізнесу до викликів війни. URL: https://fgritb.knukim.edu.ua/home/news/adaptatsiya-restorannogo-biznesu-do-viklikiv-vijni.html 2. Барабанова В. В. Сучасний маркетинг: фактори, стан та перспективи розвитку / Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. 2017. Вип. 27(1). С. 108-111. 3. Бебко-Мінаєва А. Як відновити ресторанний бізнес під час війни: досвід співвласниці ресторанної мережі Rose Family. URL: https://womo.ua/yak-vidnoviti-restoranniy-biznes-pid-chas-viyni-dosvid-spivvlasnitsi-restorannoyi-merezhi-rose-family/. 4. Білас М. Ринок HoReCa під час війни: поточний стан та ключові тенденції. URL: https://voxukraine.org/rynok-horeca-pid-chas-vijny-potochnyj-stan-ta-klyuchovi-tendentsiyi/. 5. Бритвєнко А.С., Бригіна С.І. Тенденції ресторанного бізнесу України в умовах війни/ Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства» (м. Запоріжжя, 25 листопада 2022 р.). Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022. 770 с. С.487-489. 6. Бум концептуальних ресторанів закінчується. Що далі? — огляд ресторанного ринку. URL: https://rau.ua/uk/novyni/obzor-restorannogo-rynka/ 7. Бубенець І. Г. Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємства. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: Польща С.216-218. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/19509/1/Bubenets_Marketynh_innovatsiyi_Innovatsiyi_marketynh_2022.pdf 8. Гаврилюк С. П. Специфіка маркетингу в ресторанному бізнесі/ Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". 2017. № 14. С. 193-198 9. Гросул В. А. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії/ Підприємництво та інновації. 2020. Вип. 11(2). С. 7-12 10. Гузар, У. Є., & Левчук, А. В. (2023). Аналіз діяльності закладів ресторанного бізнесу в Україні під час війни. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (9). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-9-12-01 11. Державна служба статистики України. https://www.ukrstat.gov.ua. 12. Жегус О.В. Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти. Marketing and Digital Technologies. 2018. Т. 2. № 2. С. 58–75. http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_8 13. Жегус О.В., Михайлова М.В. Особливості комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарства URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/ bitstream/123456789/4357/1/Zegus.pdf 14. Завадинська О. Ю. Інноваційні технології господарювання в ресторанному бізнесі. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2018. Вип. 2. С. 93-102 15. Зайцева О. І., Фурсов А. М. Маркетинг вражень як інструмент реалізації клієнтоорієнтованого підходу в діяльності готельних підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 4 Том 1. С. 95-99 16. Іваненко Л. М., Боєнко О. Ю. Маркетинг: навчальний посібник. Вид. 3-є, доп. і перероб. Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2022. 362 с. 17. Івасишина Н. В. Розвиток ресторанного господарства в Україні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Історія, економіка, філософія. 2023. Вип. 28. С. 60-65 18. Колонтаєвський О. П., Гиря М. В. Креативний маркетинг в готельно-ресторанному бізнесі / Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. 2018. Вип. 6. С. 50-53 19. Косар О. В. Особливості маркетингової діяльності мережі підприємств ресторанного господарства. Ефективна економіка. 2019. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2019/152.pdf. 20. Крамаренко К.М., Сіроус Б.В. Особливості маркетингу підприємств ресторанного господарства. Проблеми системного підходу в економіці. ВИПУСК № 5(67), 2018. С. 72-76. 21. Кузнєцова Т. В., Сіпайло Л. Г. Механізм впливу маркетингу інновацій на конкурентні переваги підприємства. Бізнес Інформ. 2017. № 5. С. 293-299 22. Лукан О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства. URL: http://visnik.knute.edu.ua/files/2014/05/6.pdf 23. Маркетинг в ресторанному господарстві. навч.-метод. посібник / О.П. Афанасьєва, О.В. Жегус, М. B. Михайлова. Х. : Видавництво Іванченка І.С., 2016 180 с. 24. Марциновський В. В. Інтегровані маркетингові комунікації: історія розвитку. Формування ринкових відносин в Україні. 2023. № 4. С. 80-88. 25. Мендела І.Я. Маркетинг готельно-ресторанного господарства: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Територія друку, 2022. 56 с. 26. Михайлова М. B., Жегус О.В. Маркетингове планування на підприємствах ресторанного господарства. Монографія. Харків : Іванченко І.С., 2015. 229 с. 27. Петросов В. А. Сучасний маркетинг у сучасному світі. Проблеми системного підходу в економіці. 2017. Вип. 3. С. 102-107 28. Разінькова М. Ю. Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі / Економіка та держава. 2020. № 2. С. 62-66 29. Ресторанний бізнес у воєнний час: яка їжа, приміщення та в яких містах користуються попитом. URL: https://delo.ua/uk/business/restorannii-biznes-u-vojennii-cas-yaka-yiza-primishhennya-ta-v-yakix-mistax-koristuyutsya-popitom-398364/ 30. Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т. 1, № 1. С. 20-33 31. Савицька Н. Л., Жегус О. В., Мелушова І. Ю., Михайлова М. В. Удосконалення комплексу маркетингу в сфері послуг. Scientific letters of academic society of Michal Baludansky. Vol. 5. № 4. Kosiece, Slovakia. 2017. P. 116-120. 32. Савицька Н. Л., Жегус О. В., Михайлова М. В. Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством. Економічний простір. 2015. № 100. С. 161–170. http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_100_17 33. Сагайдак М. П. Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Стратегія економічного розвитку України. 2013. № 32. С. 197-203. 34. Сефер О.П, Штода Г.М. (Кер. О.В. Жегус) Маркетингові інструменти підтримки та розвитку бізнесу під час кризи/ Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 20 жовтня 2023 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 409-411. 35. Терент'єва Н. В. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник ефективого розвитку підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. № 6(1). С. 249-252 36. Українці обрали ресторани MAFIA улюбленим брендом. URL: https://posteat.ua/novosti/ukra%D1%97nci-obrali-restorani-mafia-ulyublenim-brendom/ 37. Шинкар, С., Перцович, Т. (2022). Розвиток маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі у сучасних умовах. Економіка та суспільство. Вип. (38). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-70. 38. Як за рік змінився ресторанний бізнес столиці. URL: https://agroportal.ua/blogs/yak-za-rik-zminivsya-restoranniy-biznes-stolici 39. Як змінився ресторанний ринок України у 2023 році? URL: https://visitukraine.today/uk/blog/2869/yak-zminivsya-restorannii-rinok-ukraini-u-2023-roci 40. Як український ресторанний бізнес адаптується до викликів війни: дослідження. URL: https://usionline.com/iak-ukrainskyj-restorannyj-biznes-adaptuietsia-do-vyklykiv-vijny-doslidzhennia/. 41. Kotler P., Keller K. Marketing Management 14th ed. Prentice Hall. New Jersey. 2011. 816 p. 42. Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, and Iwan Setiawan (2017) MARKETING 4.0. Moving from Traditional to Digital. Wiley. 207 р. 43. Mafiа: офіційний сайт. URL: https://mafia.ua 44. Marketing. URL: https://www.ama.org 45. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Syefyer.pdf
  Restricted Access
1.79 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.