Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58509
Title: Формування маркетингової комунікаційної стратегії аграрного підприємства
Other Titles: Formation of marketing communication strategy of an agricultural enterprise
Authors: Будзинський, Валерій Володимирович
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетингові комунікації;аграрне підприємство;інструменти маркетингових комунікацій;стратегії маркетингових комунікацій;маркетинг в соціальних мережах
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Будзинський В. В. Формування маркетингової комунікаційної стратегії аграрного підприємства: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. П. Афанасьєва. Харків: ДБТУ, 2024. 61 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Роль маркетингових комунікацій у сучасному бізнесі постійно зростає та стає все більш важливою. Зокрема, у сфері агробізнесу маркетингові комунікації виходять далеко за межі традиційних завдань інформування, переконання або нагадування споживачам про компанію чи її продукцію. Завдяки ефективній комунікаційній стратегії аграрні підприємства мають можливість не лише виділитися серед конкурентів, але й сформувати цілісний, зрозумілий та привабливий образ для своєї цільової аудиторії. У сучасних умовах, особливо в контексті повномасштабної війни, роль маркетингових комунікацій в агропромисловому секторі України стає ще більш актуальною. Мета кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій з формування маркетингової комунікаційної стратегії аграрного підприємства. Завдання: дослідити питання сутності та ролі маркетингової комунікаційної стратегії в комплексі маркетингу аграрного підприємства; визначити інструменти та засоби маркетингових комунікацій, особливості їх використання в аграрному підприємстві; дослідити ефективність діяльності аграрного підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну діяльність аграрного підприємства; визначити напрями формування стратегій маркетингових комунікацій аграрного підприємства; обґрунтувати стратегії маркетингу в соціальних мережах агарного підприємства. Об’єкт дослідження є процес формування маркетингової комунікаційної стратегії аграрного підприємства. Предмет дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємства. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Результати кваліфікаційної роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію з формування маркетингової комунікаційної стратегії аграрного підприємства, що дозволяє оптимізувати процес взаємодії з цільовою аудиторією, підвищити ефективність комунікаційних каналів, адаптувати стратегію до змін ринкових умов і конкурентного середовища. Це також сприяє підвищенню обізнаності споживачів про продукцію, формуванню позитивного іміджу підприємства та збільшенню рівня довіри до нього, що в кінцевому результаті призводить до зростання прибутковості та стійкого розвитку бізнесу. Публікації за темою. 1. Будзинський В.В. Особливості застосування маркетингових комунікацій в аграрних підприємствах. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІІ Міжнар. наук.-практ. iнтер.-конф.: (м. Харків, 5 листопада 2024 р.), Державний біотехнологічний університет.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58509
metadata.dcterms.references: 1. Lohosha R.V., Trapaidze S.M. Formation of marketing product policy of agricultural enterprises. Формування ринкових відносин в Україні. 2022. № 7-8 (254-255). С. 87–92. 2. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O., Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management. 2023. Vol. 15 (1), 124-134. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 3. Алданькова Г.В. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингових комунікацій торговельних мереж. Ефективна економіка. 2020. № 7. DOI: 10.32702/2307-2105-2020.7.65. 4. Багорка М.О., Абрамович І.А. Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства. Проблеми системного підходу в економіці. 2021. Вип. 1(87). DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-14 5. Багорка М.О., Устік Т.В., Юрченко Н.І. Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємств. Проблеми сучасних трансформацій. 2023. № 7. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-04-10 6. Березюк В. О. Інструментарій маркетингових комунікацій в інтернет середовищі: класифікація та специфіка використання. Ефективна економіка. 2021. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8824 7. Березюк В.О., Донець А.Д. Маркетингові комунікації в інтернет-середовищі: сутність та проблематика інтеграції. Маркетинг і цифрові технології. Т.7, №1. С. 120-127. DOI: 10.15276/mdt.7.1.2023.9 8. Бондаренко В., Омельяненко О. Тенденції розвитку аграрного сектору економіки України в контексті розвитку цифрової маркетингової діяльності. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 59. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-16350 9. Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Ткаченко А.Я. Інструменти маркетингових інтернет-комунікацій як складник механізму управління комунікаційним середовищем підприємства. Інфраструктура ринку. 2020. Вип. № 50. С. 85-91. DOI: https://doi.org/10.32843/infrastruct50-14 10. Бубенець І. Г., Кривокінь А.В. Трансформація інструментів маркетингу: сучасні тренди. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІ Міжнар. наук.-практ. iнтер.-конф.: (м. Харків, 2 листопада 2023 р.), Державний біотехнологічний університет, С. 98-99. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/14558/1/AKTUAL_NI_%20PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-99-100.pdf 11. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 12. Будзинський В.В. Особливості застосування маркетингових комунікацій в аграрних підприємствах. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей IІІ Міжнар. наук.-практ. iнтер.-конф.: (м. Харків, 5 листопада 2024 р.), Державний біотехнологічний університет, 13. Вараксіна О. В., Воронько-Невіднича Т.В., Барабаш К.Г. Особливості застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. № 25. С. 166-171. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.25-24 14. Васильченко Л.С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 48-2. С. 27-30. DOI: https://doi.org/10.32843/bses.48-3451 15. Громова О.Є., Новак І.Г., Гендега А.А. Особливості комунікаційної політики в системі маркетингу. Молодий вчений. 2020. №11(87). С. 19-22. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-11-87-5 16. Зінцьо Ю. В., Зінькова С.В. Вебсайт як інструмент інтернет маркетингових комунікацій агрохолдингу. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. 2021. Вип. 4 (63), С. 41-47. DOI: https://doi.org/10.32689/2523-4536/63-6 17. Ільченко Т.В, Помазан Л.М. Маркетингова комунікаційна політика: сутність та особливості на промисловому підприємстві. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-47 18. Ільченко Т.В. Особливості впровадження інноваційного маркетингу в агробізнесі. Економіка та управління підприємствами. 2021. Вип. 1 (03). С.31-38. DOI: https://doi.org/10.46644/2708-1834/2021-03.4 19. Кобернюк С.О. Цифрові технології в аграрному маркетингу. Бізнесінформ. 2023. No 2. С. 270-277. DOI:10.32983/2222-4459-2023-2-270-277 20. Коваленко Г.О., Чукіна І.В. Вдосконалення управ-ління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Ефективна економіка. 2021. No 1. URL: http://www.eco-nomy.nayka.com.ua/?op=1&z=8517( 21. Ковальчук С. В., Цурська Б. Г. Застосування інструментів маркетингових комунікацій в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 6. С. 125-129. DOI: 10.31891/2307-5740-2020-288-6-19 22. Кожухар В.В. Економічна сутність і види витрат на маркетингові комунікації підприємств. Економіка, управління та адміністрування. 2023. № 3 (105). С.66-74. DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2023-3(105)-66-74 23. Коломицева О.В., Васильченко Л.С. Сучасні підходи до розробки маркетингової комунікаційної стратегії для забезпечення сталого розвитку підприємства. Актуальніі проблеми економіки. 2020. №2 (224). С. 35-44. DОІ: 10.32752/1993-6788-2020-1-224-35-4452 24. Коломицева О.В., Васильченко Л.С., Бурцева Т.І. Маркетингові комунікації як фактори в інтегральному методі дослідження конкурентоспроможності підприємства. Інтелект XXI. 2020. № 2. С. 90-93. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-8801/2020-2.17 25. Кравчик Ю. В., Гудзь Ю. Ф. Роль маркетингової стратегії в діяльності аграрного підприємства. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Т. 8. № 2. С. 122-126. DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2023-2-17 26. Кузик О.В. Маркетингові комунікації у диференціюванні й позиціонуванні українського агробізнесу. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Т. 6, № 3, С. 6-14. DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.1 27. Кузик О.В. Споживач у системі маркетингових комунікацій агробізнесу України. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 12. С. 23-28. DOI: 10.32702/23066814.2021.12.23 28. Кузик О.В. Стратегічні напрями маркетингових комунікацій агропромислових підприємств України. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2022. Vol. 2(43), pp. 78–84. https://doi.org/10.55643/fcaptp.2.43.2022.3685 29. Лементовська В. А., Харенко А. О. Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 19-20. С. 59–63. DOI: 10.32702/2306-6814.2020.19-20.59 30. Логоша Р.В., Пронько Л.М. Маркетинг-менеджмент у системі управління аграрних підприємств. Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2022. № 3 (61). С. 77–91. 31. Майовець Є.Й., Кузик О.В. Інтегровані маркетингові комунікації в агробізнесі України. Вісник ХНУ. 2021. № 1. С. 67-73. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=5670 32. Мацієвич Т., Грекова Т., Коломієць А. Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні агропідприємствами в умовах цифровізації. Економічний вісник Причорномор'я. 2024. № 5. DOI: https://doi.org/10.37000/ebbsl.2024.05.06 33. Мовчанюк А. В., Дяченко М.І. Аграрний сектор України в умовах війни. Ефективна економіка. 2023. № 2. URL: https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1154/1163 DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.2.32 34. Мовчанюк А.В. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору України в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 54. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-27 35. Олійник Є. О., Перерва Б. К. Маркетингова стратегія в аграрному бізнесі: ефективні підходи до збуту сільськогосподарської продукції на аграрному ринку. БІЗНЕСІНФОРМ. 2024. № 7. С. 265-271. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-7-265-271 36. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Пахуча Е.В. Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни. Економіка і регіон. 2023. Вип. 1(88). С. 70-80. 37. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 3 (83). С. 102–110. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-83-14 38. Пахуча Е.В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств. Агросвіт. №19-20. 2020. С. 82-89. 39. Пахуча Е.В., Афанасьєва О.П., Куліш Г.О. Цифрові технології в маркетинговій діяльності аграрних підприємств: напрям забезпечення стійкість бізнесу. Інвестиції: практика та досвід. 2024. № 12. С. 155-161 https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/3963/3998 40. Пахуча Е.В., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Маркетингові технології просування органічної продукції в умовах цифровізації. Економіка і регіон. 2022. Вип. 3(86). С. 72-79. 41. Підвальна О.Г., Колесник Т.В. Впровадження інновацій в маркетингу агропромислових підприємств. Приазовський економічний вісник. 2022. Вип. 2 (31).С. 66-73. DOI: https://doi.org/10.32840/2522-4263/2022-2-11 42. Прядко О.М., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 1 (81). С. 84–92. 43. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека. 2022. Вип. 1(01). C.112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. 44. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole. 2022. pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 45. Скригун, Н.П., Розумей С.Б., Молін Н.О. Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Т.6. № 2. С. 49-61. DOI: 10.15276/mdt.6.2.2022.4 46. Смирнова С.М., Бірюкова О.О. Стратегії розвитку сільськогосподарського землекористування на основі SWOT-аналізу. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 1. С. 53–58. DOI: 10.32702/2306-6814.2021.1.53 47. Танасійчук А.М. Розробка комунікацій бренду в цифровому середовищі. Трансформаційна економіка. 2023. № 3 (03). С. 45-49. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-3-8 48. Тарасюк А. В. Шляхи вдосконалення управління маркетингової діяльності аграрних підприємств. Економіка АПК. 2019. № 8. С. 103-110. 49. Терент’єва Н.В. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник ефективого розвитку підприємства. Вісник Хмельницького національного університету.2021. № 6. Т.1. С.249-252. DOI: 10.31891/2307-5740-2021-300-6-39 50. Токар К.С. Теоретичні основи комплексу маркетингу при формуванні конкурентоспроможності підприємства. Сталий розвиток економіки. 2024. № 1 (48). С.273-280. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-38 51. Федірець О.В., Багорка М.О., Юрченко Н.І. Активізація маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою. Інвестиції: практика та досвід. 2024. № 9. С. 26-32. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/3633/3668 52. Шинкар Д.П. Вплив важелів державної підтримки на стратегію розвитку сільськогосподарських підприємств. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2022. Вип. 8(41). С. 200-207. DOI: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2022.8(41).200-207 53. Шульга Л. В., Терещенко І. О., Боровик Т. В., Чухліб О. С. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. Ефективна економіка. 2021. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9528 54. Шульга Л. В., Терещенко І. О., Шарлай О. В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. №9. DOI: 10.32702/2307-2105-2020.9.63 55. Якубенко Ю., Польова Н. Інструментарій підвищення конкурентоспроможності підприємств засобами маркетингових комунікацій. Вісник Хмельницького національного університету. 2023. №1 (314). C. 266-272. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-314-1-40
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_075-23m-01_075-23m-01_Budzyns_kyy.pdf
  Restricted Access
641.52 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.