Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48706
Title: Формування стратегії цифрового маркетингу на підприємстві
Other Titles: Formation of a digital marketing strategy at the enterprise
Authors: Сломінцев, Дмитро Михайлович
metadata.dc.contributor.advisor: Бубенець, І. Г.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: цифровізація;формування стратегії;маркетингова діяльність;цифровий маркетинг;маркетингові інструменти
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Сломінцева Д. М. Формування стратегії цифрового маркетингу на підприємстві: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. І. Г. Бубенець; Харків: ДБТУ, 2023. 79 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. У сучасних умовах господарювання для ефективного функціонування бізнесу цифровий маркетинг набуває все більшого значення. Успішна компанія не може здійснювати свою діяльність без орієнтації на стратегію цифрового маркетингу, яка дозволяє спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією, досліджувати поведінку покупців, створювати портрети клієнтів і підвищувати впізнаваність компанії на будь якому ринку. Тому важливим для підприємств є активізація маркетингової діяльності в умовах цифровізації для налагодження і підтримки взаємодії та комунікації з клієнтами, а тема кваліфікаційної роботи є актуальною та важливою. Відповідно зростає наукова привабливість та прикладна цінність результатів дослідження з питань розвитку цифрового маркетингу та трансформації маркетингових стратегій підприємств. Метою кваліфікаційної роботи магістра є розвиток теоретичних положень та розроблення прикладних рекомендацій щодо формування стратегії цифрового маркетингу на підприємстві. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: - розкрито сутність цифрового маркетингу та особливості його розвитку; - проаналізовано технології та інструменти цифрового маркетингу, які використовують компанії у своїй діяльності; - вивчено методологічні особливості формування стратегії цифрового маркетингу на підприємстві; - надано загальну характеристику досліджуваного підприємства; - проаналізовано маркетингове мікросередовища підприємства; - проаналізовано елементи комунікаційної стратегії цифрового маркетингу досліджуваного підприємства; - визначено особливості формування стратегій цифрового маркетингу на підприємстві та надати рекомендації щодо їх реалізації. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки та реалізації маркетингових стратегій під впливом розвитку цифрових технологій. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти формування стратегії цифрового маркетингу на підприємстві. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання на практиці запропонованих рішень для підприємств ресторанного господарства щодо зміни маркетингових стратегій під впливом цифровізації. Апробація результатів роботи. Обговорення основних результатів роботи здійснено на ІІ Міжнародній науково-практичній iнтернет-конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі» 2 листопада 2023 року, Державний біотехнологічний університет, м. Харків. Кількість публікацій. 1. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Інформ. 2022. № 11. С. 271- 276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 2. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Особливості формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2023 р. Харків: ДБТУ. С.128-129.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48706
metadata.dcterms.references: 1. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital. 2016. URL: https://www.wiley.com/enus/Marketing+4+0%3A+Moving+from+Traditional+to+ Digital -p-9781119341208 2. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, Nataliia, Androsova, T., Priadko, O. Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022, 18, 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 3. Savytska, N., Kashchena, N., Chmil, H., Muda, I., Olinichenko, K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship, 2021, 25(6), 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of-human-development.pdf 4. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. (2023). Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 5. Shtal, T., Proskurnina, N., Savytska, N., Mykhailova, M., Bubenets, I. (2023). Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends. Economic Affairs, Vol. 68(Special Issue), pp. 939-945. DOI: 10.46852/0424-2513.2s.2023.42 6. Аванєсова, О. С. SMM маркетинг в соціальних мережах і його вплив на бізнес. URL : https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/32935/1/VII_konf_URSES_DBTU_2023-479- 7. Біловодська, О.А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. Київ: Знання, 2010. 332 с. 8. Білокудря Л. В. Соціальні мережі як сучасний маркетинговий інструмент. Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІІ Міжвузів. студент. наук. конф., Харків, 21 трав. 2019 р. Харків : ХНПУ, 2019. С. 107-108. 9. Борисяк О., Кипка О. Роль соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства. Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю : матеріали ІІ Міжнар. наук. – практ. конф. Полтава : ПДАУ, С. 666-668. 10. Буднік М.М., Невертій Г.С., Курилова Н.М. Стратегічне управління: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 292 с. 11. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 12. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 13. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 14. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Особливості формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2023 р. Харків: ДБТУ. С.128-129. 15. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2010. Вип. 1 (11). С. 570-576. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22241/1/esprstp_2010_1_80.pdf 16. Бубенець І. Г. Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємства. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference. Bielsko-Biala: Польща С.216-218. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/19509/1/Bubenets_Marketynh_innovatsiyi_Innovatsiyi_marketynh_2022.pdf 17. Бубенець І. Г. , Кривокінь А.В., Трансформація інструментів маркетингу: сучасні тренди. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2022 р. Харків: ДБТУ С. 98-99. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/14558/1/AKTUAL_NI_%20PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-99-100.pdf 18. Бубенець І.Г., Куценко О. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку. Маркетинг очима молоді : зб. статей Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Хмельницький: ХНУ. 2022. С. 19-23. URL: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/2022/08/zbirnyk-stud-konf-13.pdf 19. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. С.146-153) URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 20. Бубенець І.Г. Шаповалов Д.О. Сучасні концепції маркетингового управління підприємницькою діяльністю. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 22 жовтня 2021 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2021. С.314-315. 21. Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2022. 202 с. 22. Грищенко О. Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. URL : http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2013_4_86_98.pdf 23. Гросул В. А., Балацька Н. Ю. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії. Підприємництво та інновації. 2020. Вип. 11(2). С. 7-12. 24. Гросул В. О., Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Бізнес- Інформ. 2017. № 1. С. 347-352. URL: https://www.business-inform.net/annotated-catalogue/?year=2017&abstract=2017_01_0&lang=ua&stqa=55 25. Державна служба статистики. URL: http://www.ukrstat.gov.ua 26. ДСТУ 3862-99. Ресторанне господарство. Терміни та визначення. URL: https://dnaop.com/html/40988/doc-ДСТУ_3862-99 27. Долубовська О. Тенденції в ресторанній індустрії: сучасні тренди і перспективи. Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : збірник праць Міжнародного науково-практичного форуму. Львів: «Камула», 2023. С. 350-360. 28. Жегус О. В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2. С. 227-238 29. Жегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 247-254. 30. Жегус О., Савицька Н., Посохова С. Розвиток аналітичного інструментарію маркетингу в соціальних мережах. Journal on economic and social issues. 2022. №2. 31. Збарживецька В.Б., Біловодська О.А. Фактори ефективності просування бізнесу у соціальних мережах. URL : https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/18683/1/DOMIN2021_P023-024.pdf 32. Зубар Н., Григорак М. Логістика у ресторанному господарстві. Київ: ЦУЛ, 2022. 312 с. 33. Іванова Л. О. Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів. Інтелект XXI. 2019. № 2. С. 38-44. 34. Кінас І. О. Інтернет–маркетинг та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 4. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_4_49 35. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Київ: ЦУЛ, 2019. 252 с. 36. Квятко Т.М., Дмитренко А., Лукашина Е. Роль лояльності бренду у розвитку бізнесу. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Scientific editors: Tadeusz Pokusa and Tetyana Nestorenko. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 329-339. 37. Кислюк Л.В. Стратегічний маркетинг. Київ: Видавничий Дім «Кондор», 2020. 172 с. 38. Коваленко, В.В. Маркетинг: навч. посіб. Львів: Новий світ-2000, 2012. 266 с. 39. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова по-літика. Київ: ЦУЛ, 2019. 200 с. 40. Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит. Київ: ЦНЛ, 2017. 320 с. 41. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Диалектика, 2020. 880 с. 42. Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу: в 2-х ч.: Ч. 1 : навчальний посібник. Херсон : Олді-плюс, 2018. 184 с. 43. Косар Н.С., Подарин В.Р. Формування комплексу маркетингу для малого бізнесу у соціальних мережах. URL : https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/37149/2/MTEMSTE_2021_Dyakun_JSocial_media_marketing_54-55.pdf 44. Краус К.М. Управління маркетингом малих торговельних підприємств: монографія. Київ: ЦУЛ, 2015. 336 с. 45. Маркетинг: навч. посіб. / за ред. Н. Р. Іванечко. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с. 46. Меєр Денні. Прошу до столу. Як працює ресторанний бізнес / Денні Меєр. Київ Наш Формат, 2019. 344 с. 47. Овєчкіна, О.А. Планування маркетингу. Київ: ЦУЛ, 2013. 352 с. 48. Окландер, М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2020. 246 с. 49. Ортинська, В.В., Мельникович, О.М. Маркетингові дослідження: підручник. Київ : КНТЕУ, 2015. 436 с. 50. Пайн Б. Джозеф ІІ, Джеймс Ґілмор. Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта. Харків: Віват, 2021. 416 с. 51. Пахуча Е.В. Маркетинг: навч. посіб. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / Е.В. Пахуча, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько. Харків: Тім Пабліш Груп, 2020. 300 с. 52. Похилько С. В. Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів/ Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. 2020. № 3. С. 130-139 53. Подольчак Н. Ю., Перхач О.Л., Цигилик Н.В. Маркетинг і кризовий менеджмент у публічному управлінні та адмініструванні: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 104 с. 54. Полторак, В.А. Маркетингові дослідження. Київ: ЦУЛ, 2014. 342 с. 55. Портер М. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. Київ: Наш Формат, 2020. 424 с. 56. Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства. К.: Нотіс, 2020. 16 с. 57. Румельт Річард. Гарна стратегія. Погана стратегія. Харків: Фабула, 2019. 324 с. 58. Ресторани під час війни: перспективи та глобальні тенденції. URL. http://knukim.edu.ua/restorany-pid-chas-vijny-perspektyvy-ta-globalni-tendencziyi/ 59. Руди М. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. 2013. № 24 (997). С. 136-142. 60. Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал. Том 1, № 1.Одеса: вид-во "ТЕС", 2017. С. 20-33. 61. Савицька Н. Л. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес-Інформ. 2016. № 11. С. 419-424. 62. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом: навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2016. 197 с. 63. Ситник В. О. Контент-маркетинг у соціальних мережах як трендова сучасна складова маркетингової стратегії розвитку бізнесу. Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІІ Міжвузів. студент. наук. конф., Харків, 21 трав. 2019 р. Харків : ХНПУ, 2019. С. 127-129.481. 64. Сім речей, які змінила війна в ресторанному бізнесі. URL : https://biz.nv.ua/ukr/experts/shcho-vidbuvayetsya-z-restoranami-u-kiyevi-ta-po-vsiy-ukrajini-ostanni-novini-50262833.html 65. Сокирник, І.В. Маркетингові інструменти у забезпеченні конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. № 5, т. 2. С. 130-134. 66. Тарасенкова А.Р. Бугас В.В. Проблеми розвитку ресторанного бізнесу в умовах російсько-української війни. URL : https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/18830/1/DOMIN2021_P383-384.pdf 67. Тарасов І.Ю., Міхіна А.М., Хрипун М.Р. Вивчення споживчих очікувань відносно підприємств ресторанного господарства. Управлінська діяльність: досвід, тенденції, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених.. Харків: ХНУБА. 2019. С. 123 - 125. 68. Тарасов І.Ю., Кунак О.В. Трансформація мотиваційної складової рекламної діяльності підприємств ресторанного господарства в умовах пандемії The 5 th International scientific and practical conference “Science, innovations and education: problems and prospects”. Tokyo, Japan. 2021. Р. 988 – 993. 69. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 70. Управління статистики у Харківській області. URL: http://kh.ukrstat.gov.ua/ 71. Фостолович В., Боцян Т. Місце цифрових трендів в сфері готельно-ресторанного бізнесу. Економіка. Управління. Інновації. Випуск №2 (31). 2022. 72. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Бубенець І.Г. Маркетингові активи в системі управління результативність діяльності промислових підприємств. Економіка та суспільство. Випуск № 53. 2023. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-99 73. Чернобровкіна С.В., Приходько Є. Г., Виниченко А. А. Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу. Вісник НТУ «ХПІ» (економічні науки). № 3. 2020. С. 21-24. 74. Як залучити трафік із соціальних мереж: 9 стратегій. URL. https://xn--90aamhd6acpq0s.xn--j1amh/teoriya/yak-zaluchyty-trafik-iz-sotsialnyh-merezh-9-stratehiy 75. Як український ресторанний бізнес адаптується до викликів війни: дослідження. URL. https://business.rayon.in.ua/news/547964-yak-ukrainskiy-restoranniy-biznes-adaptuetsya-do-viklikiv-viyni-doslidzhennya 76. 30 способів, як залучити трафік на ваш сайт. URL. https://genius.space/lab/30-sposobiv-yak-zaluchiti-trafik-na-vash-sajt/
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Slomintsev.pdf
  Restricted Access
2.16 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.