Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58508
Title: Управління брендом виробничого підприємства для забезпечення стійкості бізнесу
Other Titles: Brand management of a manufacturing enterprise to ensure business sustainability
Authors: Батюх, Олександр Петрович
metadata.dc.contributor.advisor: Михайлова, М. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: бренд;брендинг;управління брендом;лояльність;конкурентні переваги;стійкість
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Батюх О. П. Управління брендом виробничого підприємства для забезпечення стійкості бізнесу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. М. В. Михайлова. Харків: ДБТУ, 2024. 66 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. У сучасних умовах ринок харчових продуктів є надзвичайно конкурентним і динамічним. Споживачі стають усе більш вимогливими, надаючи перевагу продуктам, які відповідають не лише їхнім смаковим вподобанням, а й цінностям таким як натуральність, екологічність, безпечність та інноваційність. У цьому контексті ефективне управління брендом стає ключовим інструментом для довгострокового успіху та стійкості компанії на ринку. Мета кваліфікаційної роботи є розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо управління брендом виробничого підприємства для забезпечення стійкості бізнесу. Завдання: − розкрити сутність, принципи та процес управління брендом; − охарактеризувати методи та інструменти управління брендом для забезпечення стійкості бізнесу; − розглянути систему аналітики для управління брендом; − визначити стан та тенденції розвитку українського ринку прянощів і приправ ринку; − проаналізувати історію розвитку бренду «PRIPRAVKA»; − провести опитування та здійснити аналіз сприйняття бренду PRIPRAVKA споживачами; − удосконалити інструментарії управління брендом; − розробити практичні рекомендації щодо управління брендом PRIPRAVKA. Об’єкт дослідження − теоретичні і практичні аспекти розробки рекомендацій щодо управління брендом виробничого підприємства для забезпечення стійкості бізнесу. Предмет дослідження − процеси управління брендом виробничого підприємства для забезпечення стійкості бізнесу. Практичне значення одержаних результатів полягає у вирішені завдань управління брендом виробничого підприємства для забезпечення стійкості бізнесу, їх виживання зараз та подальшого розвитку у повоєнний період. Одержані результати кваліфікаційної роботи пройшли апробацію на Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі», ДБТУ, Харків.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58508
metadata.dcterms.references: 1. Barros-Arrieta, D., & García-Cali, E. (2021). Internal branding: conceptualization from a literature review and opportunities for future research. Journal of Brand Management, 28(2), 133-151. 2. 7 правил маркетингу з книги «Як зростають бренди». URL. https://laba.ua/blog/3907-7-pravyl-marketyngu-z-knygy-yak-zrostayut-brendy 3. Keller, Kevin Lane. "The future of brands and branding: An essay on multiplicity, heterogeneity, and integration." Journal of Consumer Research 48.4 (2021): 527-540. 4. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 5.0: Technology for Humanity. 1st Edition. Wiley, 2021, 224 р. 5. Romanenko, Y. A., & Chaplay, I. V. (2017). Теоретико-метололодгічні основи підсистеми бренд-менеджменту на підприємстві. Науковий вісник Полісся, 2(2(10), 156–163. 6. Saini, G. K., Lievens, F., & Srivastava, M. (2022). Employer and internal branding research: a bibliometric analysis of 25 years. Journal of Product & Brand Management, 31(8), 1196-1221. 7. Savytska N., Zhehus O., Polevych K., Prydko O., Bubenets I. Enterprise Resilience Behavioral Management in a Decision Support Journal of Information Technology Management System. 2024, Vol. 16, Issue 4. URL. https://jitm.ut.ac.ir/article_99053_4d6c60528aff8d74c952a24bcfe2348a.pdf 8. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 9. Sitorus, S. A., Romli, N. A., Tingga, C. P., Sukanteri, N. P., Putri, S. E., Gheta, A. P. K., ... & Ulfah, M. (2022). Book of brand marketing: the art of branding. 10. Бренд-менеджмент : Начально-методичний комплекс дисципліни: навч. посіб. для здобувачів освітньої програми «Промисловий маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти / Н. В. Юдіна ; Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. Електронні текстові данні (1 файл : 17,1 Mb). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 114 с. 11. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 12. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 13. Буняк Н. М. Особливості бренд-орієнтованого управління сучасним підприємством. Економіка та управління підприємствами. Серія: Інфраструктура ринку. 2020. № 43. С. 125–130. 14. Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г. Бренд-менеджмент : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. 230 с. 15. Виробництво спецій в Україні. URL. https://tsvetaromat.com/virobnicztvo-speczij-v-ukrayini 16. Головащенко А. В. Еволюціонування концепцій бренд-менеджменту. Економічні науки. 2014. № 5. С. 163–166. 17. Гриценюк В. В., Руснак А. В., Надточій І. І. Сутність брендингу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2019. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7545. 18. Денисенко М. П., Мельник А. О., Зінорук Л. В. Брендинг як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства. Ефективна економіка. 2019. № 11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_13 19. Державна служба статистики. URL. https://www.ukrstat.gov.ua/ 20. Деркач О. Г., Кузьміна А. О. Методичні підходи до формування бренд-орієнтованої системи управління підприємством. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. № 5(79). С. 140–147. 21. Е́ктор Ісмае́ль Хіме́нес-Бра́во. URL. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%A5%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%81-%D0%91%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE 22. Євган, Ю. М. Аналіз ринку прянощів та приправ України / Ю. М. Євган ; наук. кер. Т. М. Денисенко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. С. 276-278. 23. Жегус О. В. Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів. Бізнес Інформ. 2023. №8. C. 300–308. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-8-300-308(осінь) 24. Жегус О. В. Михайлова М. В., Чміль Г. Л. Особливості формування бренду закладу вищої освіти/ Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 5. С. 111-114. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_25 25. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб’єктів бізнесу в Україні. Бізнес Інформ. 2023. №7. C. 212–219. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-7-212-219 (осінь) 26. Жегус О.В Маркетингове управління в забезпеченні резильєнтності бізнесу в умовах BANI-світу. Бізнес Інформ. 2024. №4. С. 348–359. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2024-4_0-pages-348_359.pdf 27. Жегус О.В, Давиденко В.В. Стратегічні імперативи інноваційного розвитку аграрного сектору України як основи його резильєнтності. Економіка та суспільство. 2024. № 61. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3728. DOI: 10.32782/2524-0072/2024-61-23 28. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. «Ефективна економіка» № 4, 2023. https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 (весна) 29. Жегус О.В., Савицька Н.Л., Пахомова І.О. Комплексний аудит маркетингу в соціальних мережах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр. / [редкол. : В. А. Гросул (відпов. ред.) та ін.]. Харків : ДБТУ, 2024. – Вип. 1 (35). 229 с.С. 130-144 30. Жегус О.В., Пахуча Е.В., Петріянчук К., Шиян Д. Особливості формування маркетингової стійкості підприємства в умовах сучасних викликів. Вісник Хмельницького національного університету. 2024. Т. 328. № 2.С.121-125. 31. Зборовська О. М., Красовська О. Ю. Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 17. С. 12–16. 32. Зборовський Р. В. Особливості системного підходу до управління брендом/ Бізнес-навігатор. 2018. Вип. 3-1. - С. 135-138. 33. Кобєлєв В. М., Кольвах В. В. Застосування брендингу в процесі ефективного розвитку підприємства. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/c46d0e3e-8408-43b3-905a-3e6ec75940c6/content 34. Ковальчук К. В., Подорожна М. Р. Концептуальні засади формування бренду. Бізнес Інформ. 2021. №5. C. 396–401. URL. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-5-396-401 35. Ковальчук О. А. Управління брендом як складова бренд-менеджменту. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. 2018. № 11. С. 52-55. 36. Ковшик С. А. Ринок прянощів в Україні: рік в умовах воєнного стану / АГРОБІЗНЕС 2023: рік в умовах воєнного стану : зб. Всеукр. наук. конф., м. Київ, 19 квіт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [оргком.: Рєпіна І. М. (відп. за вип.) та ін.]. Електрон. текст. дані. Київ : КНЕУ, 2023. С. 93–96 37. Король І. В., Вартанова О. В. Брендинг як сучасна маркетингова технологія. Збірник наукових праць ЧДТУ. Випуск 53. URL:https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/699030 38. Олініченко К.С., Прядко О.М. Соціальні мережі як інструмент рекламної кампанії / Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 червня 2023 р.). Суми: СНАУ, 2023. 2023, С. 198-200 39. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 3 (83). С. 102–110. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-83-14 URL: http://scientificview.umsf.in.ua/archive/2023/3_83_2023/16.pdf 40. Олініченко КС Використання користувальницького контенту для просування та впізнаваності бренду. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 69-71. 41. Пахуча Е.В., Сухомлинова К.С. Напрями забезпечення конкурентних переваг на ринку органічної продукції. Агросвіт. 2023. № 22 .С. 62-70. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2023.22.62 42. Попова Л. О., Данніков, О. В., Прядко О. М. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. Х. : ХДУХТ, 2015. 213 с. 43. Потапюк І. П., А. Р. Дмитренко, Ю. О. Щербакова Теоретичні аспекти брендингу у маркетинговій діяльності підприємства// Приазовський економічний вісник. 2022. Вип. 3. С. 36-40. URL. http://nbuv.gov.ua/UJRN/priaev_2022_3_9 44. Прядко О.М., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. №1(81). DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-81-11 45. Романенко І. А., Чаплай І. В. Теоретико-методологічні основи підсистеми бренд-менеджменту на підприємстві. Науковий вісник Полісся, 2017. 2(2(10), 156–163. 46. Рубанка, К., Іванишина К. Виробництво прянощів в Україні: об’єми та шляхи використання / Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених, 24 листопада 2021 р. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка. 2021. С. 23 47. Савицька Н. Л., Жегус О. В., Михайлова М. В. Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством/ Економічний простір. 2015. № 100. С. 161-170. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_100_17 48. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект. Бізнес Інформ. 2018. №11. С. 346-351. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-346_351.pdf 49. Савицька Н.Л., Пахуча Е.В., Віннік П.О. Сучасні тенденції управління маркетинговими комунікаціями. Молодий вчений. 2023. № 11 (123). С. 140 – 145. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2023-11-123-5 50. Сайт pripravka. URL. https://pripravka.ua/ 51. Салюк А. П., Холодний Г. О. Формування бренда підприємства: фактори впливу та особливості. Бізнесінформ. 2018. № 9. С. 265–271. 52. Самодай В, Машина Ю., Ковтун Г. Методичні засади створення бренду. Економіка та суспільство. 2023. Випуск № 47. 53. Смерічевський С.Ф., Петропавловська С.Є., Радченко О.А. Бренд-менеджмент: навчальний посібник. К. : НАУ, 2019. 156 с. 54. Студінська Г. Я. Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. № 11. С. 138-144. 55. Янчева Л. М., Жегус О. В., Михайлова М. В. Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів/ Бізнес Інформ. 2020. № 6. С. 358-366. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_6_48
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_075-23m-01_075-23m-01_Batjux.pdf
  Restricted Access
1.29 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.