Випуск 2 (10) : [94] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 94
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Оптимальне співвідношення частин уроку як один із засобів удосконалення занять з фізичного виховання студентів ХДУХТКудряшов, І.О.; Артюгін, А.В.
2009Ділова гра як ефективний метод активізації навчального процесуКропівцова, Н.І.
2009Функціональні характеристики наукового стилю та ïx вплив на переклад наукових текстівКолесник, А.О.
2009СRМ-стратегія клієнт-орієнтованого маркетингуТімофєєва, О.М.
2009Особливості розвитку ринку молочної продукції в Харківському регіоніПарцирна, Т.М.; Кецова, М.Ф.
2009Комплексний аналіз мотивації праці та якості обслуговування у закладах ресторанного господарстваТкачова, С.С.; Цибіна, О.М.
2009Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політикиЖегус, О.В.
2009Рейтингова оцінка конкурентоспроможності торговельних підприємств.Черкашина, Л.В.
2009Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівліЖегус, О.В.; Михайлова, М.В.
2009Готельний та ресторанний бізнес як складова індустрії гостинностіВарипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2009Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарівКорженко, К.А.
2009Можливості розвитку деяких видів страхування в умовах фінансової кризиЖилякова, О.В.
2009Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємстваПрядко, О.М.
2009Підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємствМітяєва, Т.Л.
2009Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах ХарковаКривошеєва, Н.M.; Малєєва, Т.О.; Вінніченко, В.А.
2009Маркетинг на підприємствах ресторанного господарства: визначення та специфікаШталь, Т.В.
2009Впровадження франчайзингу у розподільчих системах туристичних підприємствШумлянська, Н.B.
2009Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управлінняКривошеєва, Н.M.
2009Дослідження споживчих переваг на ринку вина преміум-сегментаКривошеєва, Н.M.; Афанасьєва, О.П.
2009Оцінка ефективності праці менеджераЛевченко, А.В.; Шарапова, О.М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 94