Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23563
Title: Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємства
Authors: Прядко, О.М.
Keywords: аналіз;товарна стратегія;роздрібне торговельне підприємство;analysis;product strategy;retail trade enterprise;анализ;товарная стратегия;розничное торговое предприятие
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Прядко О. М. Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 593-600.
Abstract: Пропонується спосіб побудови стратегічної матриці, заснований на внутрішній інформації роздрібного торговельного. підприємства. Модифікована матриця може використовуватися в процесі стратегічного аналізу і планування товарної програми (товарного асортименту), а також в процесі контролінгу. У якості іншого інструменту стратегічного аналізу товарної програми (асортименту) пропонується кластерний аналіз.
The way of the strategic matrix contraction, based on the inside information of the retail trade enterprise is proposed. The modified matrix can be used in the strategic analysis process and the goods program planning (goods assortment) and also in the controlling process. The claster analysis is proposed as another instrument of the goods program (assortment) strategic analysis.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23563
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_84.pdf174.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.