Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23560
Title: Маркетинг на підприємствах ресторанного господарства: визначення та специфіка
Authors: Шталь, Т.В.
Keywords: маркетинг;підприємства ресторанного господарства;marketing;restaurant enterprises;маркетинг;предприятия ресторанного хозяйства
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Шталь Т. В. Маркетинг на підприємствах ресторанного господарства: визначення та специфіка. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 570-578.
Abstract: Розглянуто обгрунтування понять маркетингу у сфері ресторанного господарства. Запропоновано розгляд підприємства ресторанного господарства як цілеорієнтованої системи на ринку товарів і послуг з урахуванням місії і цілей економічної діяльності. Визначено особливості складу маркетингу-мікс для сфери послуг та необхідність постійного приведення діяльності підприємства ресторанного господарства відповідно до ринкової ситуації.
Substantiation of marketing concepts in the sphere of restaurant business is considered in the article. The author offers a consideration of the enterprise in restaurant business as a goal-oriented system on a market of goods and services, taking into account mission and purposes of economic activity. Features of marketing-miх structure for the sphere of services and the necessity of constant bringing the activity of the enterprise in accordance to the market situation are defined in the article.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23560
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_81.pdf251.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.