Випуск 2 (10) : [94] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 94
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Оптимальне співвідношення частин уроку як один із засобів удосконалення занять з фізичного виховання студентів ХДУХТКудряшов, І.О.; Артюгін, А.В.
2009Ділова гра як ефективний метод активізації навчального процесуКропівцова, Н.І.
2009Функціональні характеристики наукового стилю та ïx вплив на переклад наукових текстівКолесник, А.О.
2009СRМ-стратегія клієнт-орієнтованого маркетингуТімофєєва, О.М.
2009Особливості розвитку ринку молочної продукції в Харківському регіоніПарцирна, Т.М.; Кецова, М.Ф.
2009Комплексний аналіз мотивації праці та якості обслуговування у закладах ресторанного господарстваТкачова, С.С.; Цибіна, О.М.
2009Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політикиЖегус, О.В.
2009Рейтингова оцінка конкурентоспроможності торговельних підприємств.Черкашина, Л.В.
2009Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівліЖегус, О.В.; Михайлова, М.В.
2009Готельний та ресторанний бізнес як складова індустрії гостинностіВарипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2009Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарівКорженко, К.А.
2009Можливості розвитку деяких видів страхування в умовах фінансової кризиЖилякова, О.В.
2009Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємстваПрядко, О.М.
2009Підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємствМітяєва, Т.Л.
2009Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах ХарковаКривошеєва, Н.M.; Малєєва, Т.О.; Вінніченко, В.А.
2009Маркетинг на підприємствах ресторанного господарства: визначення та специфікаШталь, Т.В.
2009Впровадження франчайзингу у розподільчих системах туристичних підприємствШумлянська, Н.B.
2009Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управлінняКривошеєва, Н.M.
2009Дослідження споживчих переваг на ринку вина преміум-сегментаКривошеєва, Н.M.; Афанасьєва, О.П.
2009Оцінка ефективності праці менеджераЛевченко, А.В.; Шарапова, О.М.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 94