Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23648
Title: Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів
Authors: Корженко, К.А.
Keywords: маркетингові дослідження;поведінка;споживачі;ринок;канцелярські товари;marketing researches;behavior;consumers;market;office supplies;маркетинговые исследования;поведение;потребители;рынок;канцелярские товары
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Корженко К. А. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 606-614.
Abstract: Шляхом маркетингового дослідження визначено основний сегмент споживачів, на який необхідно орієнтувати напрямок торговельної діяльності. Запропоновано заходи для залучення нових та утримання постійних споживачів. Визначено принципи, що відповідають критерію максимізації попиту, а також відображають специфіку концентрації і структури споживачів.
By conducting a marketing study determined the basic segment of users, toward which it is necessary to orient the direction of commercial activity. The methods of the attraction of new and retention of permanent buyers are proposed. The principles, which answer the criterion of the maximization of demand and reflect the specific character of concentration and structure of the users, are also represented.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23648
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_86.pdf197.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.