Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23562
Title: Підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств
Authors: Мітяєва, Т.Л.
Keywords: якість;маркетингові стратегії;підприємства;розвиток;quality;marketing strategies;enterprises;development;качество;маркетинговые стратегии;предприятия;развитие
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Мітяєва Т. Л. Підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 585-593.
Abstract: Розглянуто діяльність підприємств торгівлі м. Харкова, проведено моніторинг маркетингового потенціалу стратегічного розвитку підприємств. Розроблено рекомендації щодо підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств роздрібної торгівлі.
The trade enterprises activity of Kharkov was examined, marketing potential monitoring of enterprises strategic development was carried out. The recommendations pertinent to the increase of retail trade enterprises development marketing strategies quality were made over.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23562
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_83.pdf178.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.