Випуск 2 (10) : [94] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 94
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Застосування моделі співвідношень видатків i надходжень грошових коштів у системі управлінняСелютін, В.М.; Севериненко, Н.M.
2009Маркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчовогоГоловко, М.П.; Чуйко, М.М.
2009Оцінка впливу чинників мотивації на результативність роботи торговельного персоналуВіннікова, В.А.
2009Мотивація персоналу підприємств ресторанного господарства в умовах кризиТкаченко, О.П.; Ольшанський, О.В.
2009Формування брендингу на українському споживчому ринкуПопова, Л.О.; Прядко, О.М.
2009Управління розвитком ресторанного господарства в умовах кризиП'ятницька, Г.Т.
2009Теоретичні основи сталого розвитку рекламної індустріїГохберг, О.Ю.
2009Макроекономічна оцінка інвестиційного ринку України: геополітичний аспектБовш, Л.А.
2009Еволюція відносин праці та капіталу в умовах мережевої економікиПомінова, І.I.
2009Інформаційно-мережева економіка та розвиток інформаційного сектору в УкраїніЗарецька, Л.М.
2009Ринок праці на сучасному етапі становлення i розвитку глобалізованої економічної системиВеличко, К.Ю.; Нocaч, Л.Л.
2009Глобальна світова фінансова криза та ïï вплив на розвиток економіки УкраїниМельнік, Л.О.; Самофал, І.М.; Шершень, Т.В.
2009Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталуСавицька, Н.Л.; Компанцев, М.С.
2009Тенденції інтеграції України до європейських структурЯнчев, А.B.; Печенка, О.І.; Соболєва, Н.Ф.
2009«Master of Business Administration» — освіта після університетуЄсінова, Н.І.; Чаговець, Є.М.
2009Стратегія ефективної організації корпоративного сектору як важливого чинника забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємств УкраїниМомот, Т.В.; Величко, К.Ю.; Нocaч, Л.Л.
2009Оцінка національного трудового потенціалу в умовах розвитку європейського ринку прaціЗадорожний, Г.В.; Мельнік, Л.О.; Козуб, В.О.
2009Оцінка конкурентоспроможності вітчизняних інтегрованих об’єднань підприємств на міжнародному ринкуТютюнникова, С.В.; Мельнік, Л.О.; Козуб, В.О.
2009Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівліВласова, Н.O.; Филипенко, О.М.; Гросул, В.А.
2009Застосування мулътиплікативних моделей у процесі формування людського фактора на підприємствах роздрібної торгівліЗабродська, Г.І.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 94