Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23665
Title: Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі
Authors: Жегус, О.В.
Михайлова, М.В.
Keywords: маркетингові дослідження;методи;роздрібна торгівля;marketing researches;methods;retail;маркетинговые исследования;методы;розничная торговля
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Жегус О. В., Михайлова М. В. Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 622-629.
Abstract: Особливості торговельної діяльності зумовлюють необхідність використання специфічних методів їх проведення. У статті надано характеристику методів маркетингових досліджень та рекомендації з їх застосування.
The features of commercial activity to necessitates use of specific methods for their implementation. The methods of marketing research in retail are describe and their use is recommended.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23665
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_88.pdf183.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.