Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23669
Title: Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політики
Authors: Жегус, О.В.
Keywords: ціни;дослідження;маркетингова політика;prices;research;marketing policy;цены;исследование;маркетинговая политика
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Жегус О. В. Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політики. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 636-643.
Abstract: Розглянуто завдання та напрями цінових досліджень, наведено інструменти оцінки й аналізу цінової ситуації на ринку.
The problem and concept of price research are considered, the assessment and analysis of pricing situation in the market are describes.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23669
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_90.pdf206.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.