Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23561
Title: Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах Харкова
Authors: Кривошеєва, Н.M.
Малєєва, Т.О.
Вінніченко, В.А.
Keywords: якість;обслуговування;споживачі;супермаркети;Харків;quality;service;consumers;supermarkets;Kharkiv;качество;обслуживание;потребители;супермаркеты;Харьков
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Кривошеєва Н. M., Малєєва Т. О., Вінніченко В. А. Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 578-585.
Abstract: Розглянуто основні чинники впливу на покупців при виборі конкретного супермаркету. Проведено моніторинг якості обслуговування.
Main factors of influencing customers when choosing a certain supermarket have been considered. Monitoring of the quality of service has been conducted.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23561
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_82.pdf189.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.