Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23557
Title: Впровадження франчайзингу у розподільчих системах туристичних підприємств
Authors: Шумлянська, Н.B.
Keywords: франчайзинг;розподільчі системи;туристичні підприємства;franchising;distribution systems;tourist enterprises;франчайзинг;распределительные системы;туристические предприятия
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Шумлянська Н. B. Впровадження франчайзингу у розподільчих системах туристичних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 563-570.
Abstract: Розглянуто питання впровадження франчайзингу у туристичному бізнесі України. Висвітлено переваги та недоліки договору франчайзингу для туристичних операторів та туристичних агентів. Визначено перспективність розвитку франчайзингових відносин на ринку туристичних послуг.
The questions of introduction franchising in tourist business of Ukraine are considered. The advantages and lacks of the contract franchising for the tourist operators and tourist agents are designated. The prospects of development franchising of the relations in the market of tourist services are determined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23557
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_80.pdf170.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.