075 - "Маркетинг" (Бакалаври) : [31] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 31
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Маркетинг туристичних дестинацій Харківської областіБабко, Н. М.; Юрченко, Анастасія Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємстваЧміль, Г. Л.; Ясінко, Марія Вікторівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування стратегії брендингу на ринку товарів і послугБабко, Н. М.; Тимчур, Ганна Михайлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингових інструментів формування конкурентоспроможності виробничо-торговельного підприємстваКвятко, Т. М.; Цимбал, Олександр Євгенійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингові аспекти формування товарного асортименту на торгівельному підприємствіПрядко, О. М.; Станіславський, Євгеній Анатолійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингових засобів підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємстваТарасов, І. Ю.; Феоктістов, Владислав Русланович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової товарної політики сільськогосподарського підприємстваБабко, Н. М.; Чекаділов, Едуард Ігорович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування інтернет магазинуПрядко, О. М.; Сіренко, Анна Вадимівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Розробка рекламної програми виробничо-торгівельного підприємстваОлініченко, К. С.; Сіліков, Єгор Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування асортиментної політики торговельного підприємства на підставі вивчення відгуків споживачівТарасов, І. Ю.; Рябов, Артем Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення елементів рекламної діяльності підприємстваКвятко, Т. М.; Поронікова, Анна Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення збутової політики підприємства торгівліБубенець, І. Г.; Петреченко, Микита Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування корпоративного бренду ІТ-підприємстваЧміль, Г. Л.; Фесенко, Анастасія Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення асортиментної політики підприємства роздрібної торгівліЧміль, Г. Л.; Пащенко, Сергій Станіславович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Розробка маркетингової комунікаційної політики підприємства в мережі інтернетЧміль, Г. Л.; Ольховський, Іван Андрійович; Державний біотехнологічний університет
2023Удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємстваЧміль, Г. Л.; Носкова, Кристина Євгеніївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингове забезпечення просування інноваційного продукту на ринок (на прикладі хлібобулочних виробів)Жегус, О. В.; Нгуєн Хоанг Лонг; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування SMM-стратегії закладу ресторанного господарстваЖегус, О. В.; Мягка, Олена Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Методи вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послугЧміль, Г. Л.; Махонін, Руслан Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингове дослідження регіонального ринку діабетичних кондитерських виробів в умовах військового стануТарасов, І. Ю.; Єрмакова, Анна Олексіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 31