075 - "Маркетинг" (Бакалаври) : [90] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 90
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетингові аспекти формування конкурентоспроможності підприємства для забезпечення стійкості бізнесуАфанасьєва, О. П.; Титар, Анастасія Віталіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі технологій віртуальної та доповненої реальності (на прикладі бренду жіночого одягу DRESSА)Михайлова, М. В.; Луполовер, Юлія Борисівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення комплексу просування послуг салону краси в мережі ІнтернетАфанасьєва, О. П.; Літкевич, Анастасія Ігорівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Просування послуг центру фізичної реабілітації інструментами SMMОлініченко, К. С.; Загайко, Карина Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової політики забезпечення стійкості бізнесу в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.; Оганов, Ярослав Олексійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування системи інструментів цифрового маркетингу для виробничого підприємстваОлініченко, К. С.; Холодьон, Орина Павлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізаціїАфанасьєва, О. П.; Власенко, Марина Вадимівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення комплексу маркетингу для забезпечення стійкості на ринку промислового підприємстваАфанасьєва, О. П.; Почуєва, Анна Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування елементів маркетингової політики підприємстваОлініченко, К. С.; Наконешний, Іван Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової політики торговельного підприємства для забезпечення сталого розвиткуОлініченко, К. С.; Кобзар, Дар’я Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства в умовах сучасних викликівСавицька, Н. Л.; Заковоротний, Іван Сергійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Розробка маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарстваТарасов, І. Ю.; Зубков, Микита Максимович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на регіональному ринку медичних послугТарасов, І. Ю.; Василевський, Олег Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування іміджу ветеринарної клініки засобами PR-технологійОлініченко, К. С.; Цой, Вікторія Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової комунікаційної політики для забезпечення стійкості агровиробничого підприємстваЖегус, О. В.; Цапенко, Анастасія Володимирівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування екологічного маркетингу (на прикладі виробничо-торговельного підприємства)Савицька, Н. Л.; Сурова, Поліна Олексіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємстваБубенець, І. Г.; Солодухін, Богдан Віталійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послугСавицька, Н. Л.; Рябченко, Владислав Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування SMM-стратегії ресторану для забезпечення стійкості закладу в умовах військового стану в УкраїніСавицька, Н. Л.; Пахомова, Ірина Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової стратегії просування освітньої платформи в мережі інтернетЖегус, О. В.; Купин, Артем Максимович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 90