075 - "Маркетинг" (Бакалаври) : [90] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 90
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Маркетингові аспекти формування конкурентоспроможності підприємства для забезпечення стійкості бізнесуАфанасьєва, О. П.; Титар, Анастасія Віталіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі технологій віртуальної та доповненої реальності (на прикладі бренду жіночого одягу DRESSА)Михайлова, М. В.; Луполовер, Юлія Борисівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення комплексу просування послуг салону краси в мережі ІнтернетАфанасьєва, О. П.; Літкевич, Анастасія Ігорівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Просування послуг центру фізичної реабілітації інструментами SMMОлініченко, К. С.; Загайко, Карина Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової політики забезпечення стійкості бізнесу в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.; Оганов, Ярослав Олексійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування системи інструментів цифрового маркетингу для виробничого підприємстваОлініченко, К. С.; Холодьон, Орина Павлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізаціїАфанасьєва, О. П.; Власенко, Марина Вадимівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення комплексу маркетингу для забезпечення стійкості на ринку промислового підприємстваАфанасьєва, О. П.; Почуєва, Анна Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування елементів маркетингової політики підприємстваОлініченко, К. С.; Наконешний, Іван Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової політики торговельного підприємства для забезпечення сталого розвиткуОлініченко, К. С.; Кобзар, Дар’я Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства в умовах сучасних викликівСавицька, Н. Л.; Заковоротний, Іван Сергійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Розробка маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарстваТарасов, І. Ю.; Зубков, Микита Максимович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на регіональному ринку медичних послугТарасов, І. Ю.; Василевський, Олег Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування іміджу ветеринарної клініки засобами PR-технологійОлініченко, К. С.; Цой, Вікторія Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової комунікаційної політики для забезпечення стійкості агровиробничого підприємстваЖегус, О. В.; Цапенко, Анастасія Володимирівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування екологічного маркетингу (на прикладі виробничо-торговельного підприємства)Савицька, Н. Л.; Сурова, Поліна Олексіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємстваБубенець, І. Г.; Солодухін, Богдан Віталійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послугСавицька, Н. Л.; Рябченко, Владислав Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування SMM-стратегії ресторану для забезпечення стійкості закладу в умовах військового стану в УкраїніСавицька, Н. Л.; Пахомова, Ірина Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової стратегії просування освітньої платформи в мережі інтернетЖегус, О. В.; Купин, Артем Максимович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 90