Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57797
Title: Удосконалення рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізації
Other Titles: Improving the company's advertising activities in the context of digitalization
Authors: Власенко, Марина Вадимівна
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: рекламна діяльність;цифровізація;виробниче підприємство;соціальні мережі;інструменти рекламної діяльності
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Власенко М. А. Удосконалення рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізації: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. П. Афанасьєва. Харків: ДБТУ, 2024. 57 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Удосконалення рекламної діяльності компаній в умовах постійних змін та розвитку технологій на сьогоднішній день є надзвичайно актуальною тематикою, так як сучасне бізнес середовище характеризується постійно зростаючою цифровізацією та динамічними тенденціями споживчої поведінки. За останні роки кількість користувачів глобальної мережі значно зросла. Споживачі активно взаємодіють з веб-середовищем для отримання інформації, здійснення покупок та спілкування з брендами. Це створює широкі можливості для рекламодавців у контексті привернення уваги цільової аудиторії. Соціальні мережі сьогодні стали не лише платформами для спілкування, але й потужними інструментами маркетингу. Рекламодавці активно використовують ці платформи для таргетованої реклами та комунікації зі споживачами. Швидкі зміни в звичках споживачів вимагають від компаній постійного адаптування своїх стратегій. Онлайн-покупки, дослідження продуктів в Інтернеті та взаємодія з брендами через цифрові канали давно вже стали нормою, і рекламодавцям важливо визначити оптимальні способи досягнення своєї аудиторії в даному контексті. Розвиток технологій, таких як віртуальна реальність, штучний інтелект та інші, впливає на способи взаємодії з рекламою в Інтернеті. Дослідження у цьому напрямку може виявитися ключовим для ефективного використання новітніх технологій у рекламних кампаніях. Глобалізація бізнесу вимагає від компаній міжнародної адаптації до різних ринків, а саме мережа Інтернет дозволяє рекламодавцям залучати свою аудиторію незалежно від її фізичного місця знаходження. Таким чином, в умовах бізнес-середовища, яке стрімко змінюється, Інтернет відіграє ключову роль у взаємодії між компаніями та споживачами, а дослідження удосконалення рекламної діяльності в мережі залишається актуальним та важливим для досягнення успіху в цифровій ері. Розуміння та використання новітніх технологій, адаптація до змін в споживчій поведінці та збалансоване використання цифрових каналів реклами стають визначальними для забезпечення ефективного маркетингу та конкурентоспроможності компаній в онлайн середовищі. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є визначення основних шляхів удосконалення рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації та розробка механізму її ефективної реалізації в мережі Інтернет. Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні завдання: - розглянуто особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації; - досліджено засоби та інструменти рекламної діяльності в сучасному бізнесі; - наведено загальну характеристику виробничого підприємства; - зроблено огляд та аналіз напрямів рекламної діяльності досліджуваного підприємства; - розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізації; Об’єктом дослідження є процес рекламної діяльності виробничого підприємства в мережі Інтернет. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію удосконалення рекламної діяльності виробничого підприємства в умовах цифровізації. Публікації, апробація результатів роботи. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р «Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи» Державний біотехнологічний університет м. Харків. 1. Афанасьєва О.П., Бубенець І.Г., Власенко М.В. Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків 2024.С.343-345. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/51083/1/conf-14-15-03-24- mater-344-346.pdf
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57797
metadata.dcterms.references: 1. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. (2022). Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 18. 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 2. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. (2023). Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management. 15 (1). 124-134. URL: https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. 3. Shtal, T., Proskurnina, N., Savytska, N., Mykhailova, M., Bubenets, I. (2023). Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends. Economic Affairs, Vol. 68(Special Issue), pp. 939-945. DOI: 10.46852/0424-2513.2s.2023.42 URL :https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv68n2sz16.pdf 4. Афанасьєва О.П., Бубенець І.Г., Власенко М.В. Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків 2024.С.343-345. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/51083/1/conf-14-15-03-24-mater-344-346.pdf 5. Балик У.О., Колісник М.В. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління». №4 (1). 2020. С. 125-134. 6. Бережна Ю.Г., Прокопенко О.В. Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженнях. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. № 2. С. 320–326. ISSN 2415-8453. 7. Бубенець І. Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Міжнародний електронний журнал «TRAEKTORIA NAUKI». Том 2, № 3(8) (2016), С. 2.96-2.103. 8. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 9. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. 10. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 11. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL:https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 12. Бубенець І.Г., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних систем. Інфраструктура ринку. Випуск 76. 2024р. С.142-146. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct76-24 13. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2010. Вип. 1 (11). С. 570-576. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22241/1/esprstp_2010_1_80.pdf 14. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 15. Жегус О.В., Афанасьєва О.П., Олініченко К.С., Маренич В.М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2021, с. 92-107. https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3225/1/4_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F.pdf 16. Жегус О.В., Пілюгіна І.С., Пилипенко В.І. Маркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктів / Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2020. С. 214- 232 17. Жегус О., Савицька Н., Посохова С. Розвиток аналітичного інструментарію маркетингу в соціальних мережах. Journal on economic and social issues. 2022. №2. URL. http://perspectives-ism.eu/full/p222-s005.pdf 18. Краснокутська Н.С., Бубенець І.Г. Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. № 4 (60). 2013. С. 125-129. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/8eb114fe-c256-4535-a908-0d99a1b7564b/content 19. Кислюк Л. В. Соціальний медіа-маркетинг у діяльності аграрних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка 24, Вип. 1, 2019. С. 65-69. 20. Козлов А.А., Щербак В.Г. Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлу. Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Студентські підприємницькі ініціативи»: матеріали V всеукр. наук. інтернет-конф. (м. Київ, 3 груд. 2020 р.). Київ, 2020. С. 67-73. 21. Коваленко Д.О. Сучасні підходи щодо управління рекламною діяльністю підприємcтва. Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології. Вінниця: Центр підготовки наукових та навчально-методичних видань ВТЕІ КНТЕУ. 2019. Ч. 2. 539 с. 22. Коноваленко А.С. Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку. Збірник наукових праць ТДАТУ. Економічні науки. 2020. № 2 (42). С. 197–204. URL: http://feb.tsatu.edu.ua/science/scientific-publications/2-42-2020 23. Корчинська О.О. Соціальні медіа як особливий інструмент адміністративної діяльності організації. The 12 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects”(August 21-23, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. 308 p. 24. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 193 25. Кривенко А.Г. Роль соціального медіа-маркетингу у маркетинговій діяльності підприємства. Матеріали IX Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти, 2021. С. 151. 26. Кравець В.І. Напрями ринкових трансформацій місцевих мереж продуктового ритейлу в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки. Херсон, 2017. № 24/2. С. 16—19. 27. Кришталь Б.О., Харченко Т.О. Соціальний медіа маркетинг у системі просування продукту підприємства. The 5 th International scientific and practical conference-Actual trends of modern scientific research‖ (November 8-10, 2020) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2020. 577 p. 28. Крючко Л.С., Кравченко Ю.В., Локотькова А.І. Управління рекламною діяльністю та напрями її вдосконалення. Економіка та держава, 2019. № 11. С. 92-95. 29. Лойко В.В., Лойко Є.М. Застосування інструментів інтернет-маркетингу як сучасного засобу рекламної діяльності підприємства. European scientific journal of Economic and Financial innovation. 2020. №1 (5). С. 45-55. 30. Марценюк В.П. Рекламна діяльність сучасних підприємств. Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології. Вінниця: Центр підготовки наукових та навчально-методичних видань ВТЕІ КНТЕУ, 2019. Ч. 2. 539 с. 31. Мосьпан О.М. Особливості маркетингу в соціальних мережах. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути: тези доп. II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 4-5 лютого 2021 р. Дніпро, 2021. Т. 2. 479 с. 32. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 33. Пашко О.В., Гончаренко І.М. Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. Київський національний університет технологій та дизайну, 2020. 34. Побережець В., Чуніхіна Т. Напрями забезпечення ефективності маркетингу підприємства у соціальних мережах. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.). Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 516 с. ISBN 978-966-918-077-3. 35. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 36. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 37. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 38. Савицька Н.Л., Синицина Г.А., Олініченко К.С. Рекламний менеджмент: навч. посібник. Харків: вид- во Іванченко, 2015. 169 с. 39. Свергун М. SMM-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі», 2020. С. 44-45. 40. Сметанюк О.А., Причепа І.В., Мосійчук В.В. Social media marketing (SMM) в Україні: особливості та перспективи розвитку. Ефективна економіка. № 6., 2020. 41. (49)Соціально-психологічний супровід у мегаполісі: колективна монографія / За заг. наук. ред. проф. Резван О. О. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2024. 342 с. URL: https://science.kname.edu.ua/images/dok/novosti/2024/Monografiia_03_02_24.pdf 42. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетіаван. Маркетинг 3.0: від продуктів до споживачів і далі - до людської душі. URL: https://www.rulit.me/books/marketing-3-0-ot-produktov-kpotrebitelyam-i-dalee-k-chelovecheskoj-dushe-read-237966-1.htm 43. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетіаван. Маркетинг 4.0: розворот від традиційного до цифрового. URL: http://loveread.ec/view_global.php?id=83655 44. Фоллс Д., Деккерс Е.. Маркетинг в соціальних медіа. Просто про головне. URL: https://bookzone.com.ua/books/37223-marketing-v-sotsialnykh-media-prosto-o-glavnom/ 45. Держстат України. URL: https://www.ukr-stat.gov.ua/ 46. Офіційний сайт інтернет-магазину АТ «Житомирські ласощі». URL: https://zl.com.ua/ 47. Офіційна сторінка компанії АТ «Житомирські ласощі» в Facebook. URL https://www.facebook.com/zhytomyrskilasoshchi/?locale=uk_UA 48. Офіційна сторінка компанії АТ «Житомирські ласощі» в Instagram. URL: https://www.instagram.com/zhytomyrskilasoshchi/ 49. Головні висновки звіту Global Digital 2023. URL: https://www.linkedin.com/pulse/головні-висновки-звіту-global-digital-2023-75min-club/ 50. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Бубенець І.Г. Маркетингові активи в системі управління результативністью діяльності промислових підприємств. Економіка та суспільство Випуск № 53. 2023 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-99 51. Ярмолюк О.Я., Борисенко О.С. Фісун Ю.В. Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2022. №46. С. 23-29. 52. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: методичні вказівки до виконання та захисту кваліфікаційної роботи здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» [Електронний ресурс] / укл.: Н.Л. Савицька, О.В. Жегус, І.Г. Бубенець, Г.Л. Чміль. – Електронні дані. – Харків. : ДБТУ, 2023. 76 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33163
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_075z-20b-01_Vlasenko.pdf
  Restricted Access
1.88 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.