Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57800
Title: Просування послуг центру фізичної реабілітації інструментами SMM
Other Titles: Promoting the services of a physical rehabilitation center using SMM tools
Authors: Загайко, Карина Андріївна
metadata.dc.contributor.advisor: Олініченко, К. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетингова діяльність;SMM;цент фізичної реабілітації;інструменти SMM;SMM-кампанія
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Загайко К. А. Просування послуг центру фізичної реабілітації інструментами SMM: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. К. С. Олініченко. Харків: ДБТУ, 2024. 61 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. У сучасних умовах, коли Україна зіткнулася з викликами повномасштабного конфлікту, питання збереження життя і відновлення здоров’я набуває критичного значення. Реабілітаційно-оздоровчі центри стали незамінними інституціями, що надають повний спектр послуг з медичної та психологічної підтримки для відновлення фізичного та психічного здоров’я. Маркетинг є критично важливим не тільки для реабілітаційних установ, але і для їх клієнтів, держави та суспільства в цілому, оскільки він дозволяє ідентифікувати неякісні послуги, сприяє обізнаності споживачів серед численних пропозицій і мотивує осіб з особливими потребами до інтеграції в суспільство. Незважаючи на стрімкий ріст своєї «популярності» все ж зберігається необхідність у забезпеченні якісної маркетингової діяльності, що дасть змогу стати більш упізнаваним та визнаним серед людей закладом, що буде мати значну конкурентну перевагу та забезпечить домінування на ринку даних послуг. Відповідно кінцевим результатом стане максимізація прибутку та здобуття соціального ефекту у вигляді здорових та задоволених клієнтів. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є узагальнення теоретико-методичних основ формування та практичного застосування реалізації інструментів SMM в умовах просування послуг центру фізичної реабілітації. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: 1. визначити особливості застосування маркетингу у сфері медичних послуг; 2. дослідити сучасні тенденції у просуванні медичних послуг; 3. провести аналіз маркетингової діяльності центру фізичної реабілітації; 4. проаналізувати маркетингову діяльність конкурентів реабілітаційних послуг м. Харкова; 5. надати рекомендації для підвищення ефективності SMM-кампанії центру фізичної реабілітації. Об’єктом кваліфікаційної роботи є SMM інструменти в системі маркетингу центру фізичної реабілітації. Предметом дослідження є процеси організації заходів з просування послуг центру фізичної реабілітації за допомогою SMM. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження показують, наскільки ефективним є просування послуг центру фізичної реабілітації за допомогою соціальних мереж у порівнянні з іншими маркетинговими підходами. Впровадження запропонованих заходів по просуванню реабілітаційного центру дасть змогу підприємству оптимізувати витрати на просування своєї продукції та, як наслідок, збільшити дохід. За результатами досліджень опубліковано 1 тези доповіді. Отримані результати пройшли апробацію на VIІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Управління розвитком соціально-економічних систем» 21-22 березня 2024 року, ДБТУ, Харків.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57800
metadata.dcterms.references: 1. «OpenDataUA». URL: https://opendatabot.ua/ua 2. Bovend’Eerdt, T. J., Botell, R. E., & Wade, D. T. (2009). Writing SMART rehabilitation goals and achieving goal attainment scaling: a practical guide. Clinical Rehabilitation, 23(4), 352-361. 3. Nowicka, K. Smart City logistics on cloud competing model Procedia- Social and Behavioral Sciences. 2014. V. 151. P. 266-281. 4. Thomas Richard K. Мarketing health services / R. K. Thomas // Health Administration Press. – Chicago : AUPHA Press, Arlington, VA, 2004. – 486 p. 5. Артюхіна М. В. Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі. Економічний вісник Донбасу. - № 2 (24). - 2011. - С. 135-137. 6. Богданов М. «SMM»: Маркетинг в соціальних мережах як інструмент маркетингу. Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). КНУТД, 2019. -Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. -С. 342-343 7. Василенко І. О., Лакуста Н. В. Особливості маркетингу на ринку медичних послуг та освіти. Науковий вісник БДФА. Серія: Економічні науки: зб. наук. праць. Вип. 1; Міністерство фінансів України, БДФА. - Чернівці: Технодрук, 2010. - 228 с. 8. Васильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії. Науковий погляд: економіка та управління. - 2019.- № 2. - С. 35-40 9. Гончаренко Е. В. Сутність та значення реклами в діяльності сучасного підприємства. Молодий вчений. - № 1(41). - 2017. - С. 553-555. 10. Давиденко В. С., Подольна В. В. SMM як інструмент просування: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. -2019. - № 819. - С. 180-186. 11. Даниленко М. І. Розвиток Інтернет-маркетингу. Економічний форум. - 2014.- № 3. -166-172. 12. Зацна Л. Я. Інноваційні можливості застосування комунікацій в інтернет-маркетингу. Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4 (43). - С. 214-221 13. Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань. Суми: ТОВ «Діса плюс», 2016. - 192 с. 14. Ілляшенко С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд. Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. -№3. -С. 20-32. 15. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування інтернет технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4. Т.ІІ. - С. 64 - 74 16. Інтернет-візітівка реабілітаційного центру «OTIUM». URL: https://www.findglocal.com/UA/Kharkiv/-OTIUM 17. Калініченко О. О. Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. URL: http://eprints .zu.edu.ua/29020/1/тези%20Калін 18. Каніщенко О. Актуальні дослідження інтернет-маркетингових комунікацій. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -2015. -№ 2. -С. 149-152. 19. Карпенко Л. М., Пляцек І. Р. Особливості застосування стратегічного конкурентного та маркетингового аналізу. Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції. -2018. -С. 87-88. 20. Касьяненко М. М. SMM: переваги та недоліки. ZScience, research, development. -2020. - №28. - С. 51-54. 21. Кітченко О., Ібрагімов Т. Socialmediamarketing як інструмент просування продуктів підприємства на ринок. Економіка та управління підприємствами. Випуск 3 (14). - 2019. - С. 179-184. 22. Кожухівська Р.Б. Інтернет-технології в маркетингу: специфіка, класифікація, переваги та недоліки. Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Економіка» 2012. - Вип. 6(2). 23. Коноплицький С.М. Соціальні аспекти комунікації в мережі Інтернет: феноменологічний аналіз : автореф. дис. ... канд. соціол. наук : 22.00.01; НАН України. Ін-т соціол. Київ., 2007. 16 с. 24. Коуто Дж. П. Використання Інтернет-маркетингу європейськими компаніями. Joao P. Couto, Flavio Borges-Tiago, Teresa Borges-Tiago, Jose C. Vieira. The Utilization of Internet Marketing by European Companies// Journal of E-Business. Vol. V, 2; Vol. VI, 1. p.40-52 URL: http://citeseerx.ist.psu.edu. https://doi.org/10.1177/0269215508101741 25. Лісневська Н. Маркетинг в охороні здоров’я – необхідность у ринкових умовах. Практика управління медичним закладом. – 2016. –№8. – С.7–17. 26. Мозгова В.Г. Інструменти Internet-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств. Ефективна економіка. - 2016. - №10. - С. 79-86. 27. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: навч. посібник. - Л.: ДУ «ЛП», 2015. - 244с. 28. Муштай В.А. Обґрунтування маркетингових можливостей підприємства та аналіз ризиків його діяльності. Вісник Сумського національного аграрного університету. Фінанси і кредит. - 2015. - № 1. - С. 154-162. 29. Набильська А. О., Бучацька І. О. Інструменти SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств. Тези доповідей XI міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 23 листопада 2017 року). -С. 87- 89 30. Олініченко К.С., Загайко К.А. Використання SMM для просування послуг центру фізичної реабілітації. Управління розвитком соціально-економічних систем: Матеріали VІІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 478-480. 31. Полковниченко С. О., Шкулепіна А. В. Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг. Проблеми і перспективи економіки та управління. 4 (20). – 2019. - с. 176-186. URL:http://ppeu. stu.cn.ua/article/view/204592 32. Пономарьова Н.М. Новітні підходи до сучасних маркетингових комунікацій. URL: http://gisap.eu/ru/node/534 33. Просування контенту в мережі Інтернет Збірник наукових праць «Мистецтвознавчі записки». URL:http://journals.uran.ua/mz/issue/view/9020 34. Редька В. С. Переваги та недоліки SMM. Виклики та шляхи стабілізації соціально-економічного розвитку України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. -2020. -С. 115-117. 35. Редька В. С. Переваги та недоліки SMM. Виклики та шляхи стабілізації соціально-економічного розвитку України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. 2020. С. 115–117. 36. Резніченко О. Г. Маркетинг та менеджмент в системі охорони здоров’я на сучасному етапі та їх перспективи. Актуальні проблеми сучасної медицини, Вип. 4 (1). - 2017. - с. 245-248. 37. Романишин С. Б. Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. -2015. - № 819. - С. 183-18 38. Романишин С. Б., Греськів І. Р. Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2015.- № 819. -С. 183-188. 39. Романишин С. Б., Греськів І. Р. Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2015. № 819. С. 183-188. 40. Савченко І. О. Формування довіри до медичної системи через інформаційну діяльність медичних закладів: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 229 - Громадське здоров’я. Суми : Сумський державний університет, 2021. 39 с. 41. Сайт Google AdWords. URL:https://ads.google.com/home/tools/ads-editor/ 42. Свергун М. Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали XІ Регіональної науковопрактичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. 2020. С. 44–45 43. Семененко, В. Ю., Юрченко В. І., Скригун Н. П. Маркетингова діяльність в соціальних мережах Facebook та Instagram. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. 2019. № 2. С. 164‒168. 44. Столяров С. А. Ринок медичних послуг: Деякі його характеристики, проблеми та аспекти управління. Аз Бука, 2005. - 269 с. 45. Сторінка реабілітаційного центру «OTIUM» в мережі Facebook.URL:https://www.facebook.com/OTIUM.UA 46. Сторінка реабілітаційного центру «OTIUM» у мережі Instagram. URL:https://www.instagram.com/otium.ua 47. Терехов Д. С. SMM-маркетинг у системі управління сучасним підприємством. Наука й економіка. 2015. №1. С. 77–79. 48. Тихонова Ю. О. (Єременко Ю. О.). Шляхи вирішення ключових маркетингових задач через інтернет-середовище. Культура народів Причорномор’я. - 2008. - № 133. - С. 152-156. 49. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: підручник. Київ.: Центр навчальної літератури, 2003. - 382 с. 50. Тодорова О. Традиційний та інноваційний PR-інструментарій. Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. – 2014. – С. 308-320. 51. Чабан Т. Персональний брендинг. Матеріали Ⅸ Регіональної науковопрактичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. ТНТУ. 2018. С. 208– 209.
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_075z-20b-02_Zahayko.pdf
  Restricted Access
1.48 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.