075 - "Маркетинг" (Бакалаври) : [90] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 90
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловостіТарасов, І. Ю.; Кучмій, Микола Вячеславович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення малобюджетних PR-заходів для просування підприємств з надання інформаційних послугОлініченко, К. С.; Колесник, Віталій Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингових інструментів забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану країниАфанасьєва, О. П.; Грідіна, Карина Романівна; Державний біотехнологічний університет
2024Формування маркетингової політики просування фітнес-клубуЖегус, О. В.; Долженко, Дмитро Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства на локальному ринкуТарасов, І. Ю.; Бєліков, Валентин Валентинович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту (на прикладі підприємства"T.B.Fruit")Михайлова, М. В.; Яценко, Богдан Миколайович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування інструментарію цифрового маркетингу торговельного підприємстваОлініченко, К. С.; Ульянченко, Марія Геннадіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення внутрішнього маркетингу для забезпечення стійкості підприємства роздрібної торгівліАфанасьєва, О. П.; Тельная, Вікторія Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування SMM підприємства в сучасних умовахЗаїка, С. О.; Русанова, Маргарита Артурівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Розробка маркетингових заходів формування лояльності клієнтів фінансової установи в умовах воєнного стануТарасов, І. Ю.; Місько, Єлизавета Геннадіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення внутрішнього маркетингового середовища підприємстваТарасов, І. Ю.; Литвиненко, Владислав Сергійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Ребрендинг сервісного підприємства для забезпечення стійкості в умовах нових викликівЖегус, О. В.; Кравченко, Антон Олексійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізаціїОлініченко, К. С.; Красніков, Олександр Сергійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування Еmail-маркетингу у процесі комунікацій з клієнтами у В2В-секторіПрядко, О. М.; Ковтун, Олена Анатоліївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Ефективність рекламної діяльності підприємства та методи її оцінюванняЗаїка, С. О.; Костенко, Карина Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування елементів маркетингової товарної політики виробничого підприємства для забезпечення стійкості на ринкуБубенець, І. Г.; Ігнатенко, Орина Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування системи внутрішнього маркетингу для забезпечення стійкості ресторану в умовах нових викликівСавицька, Н. Л.; Гребченко, Софія Максимівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової політики виробничо-торговельного підприємстваЗаїка, С. О.; Гаврильченко, Софія Юріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Розробка елементів програми стимулювання збуту туристичної агенціїОлініченко, К. С.; Дворнікова, Тетяна Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства в умовах нових викликівЖегус, О. В.; Хахутаішвілі, Діана Заурівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 90