075 - "Маркетинг" (Бакалаври) : [31] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 31
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Маркетинг туристичних дестинацій Харківської областіБабко, Н. М.; Юрченко, Анастасія Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємстваЧміль, Г. Л.; Ясінко, Марія Вікторівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування стратегії брендингу на ринку товарів і послугБабко, Н. М.; Тимчур, Ганна Михайлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингових інструментів формування конкурентоспроможності виробничо-торговельного підприємстваКвятко, Т. М.; Цимбал, Олександр Євгенійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингові аспекти формування товарного асортименту на торгівельному підприємствіПрядко, О. М.; Станіславський, Євгеній Анатолійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингових засобів підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємстваТарасов, І. Ю.; Феоктістов, Владислав Русланович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової товарної політики сільськогосподарського підприємстваБабко, Н. М.; Чекаділов, Едуард Ігорович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування інтернет магазинуПрядко, О. М.; Сіренко, Анна Вадимівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Розробка рекламної програми виробничо-торгівельного підприємстваОлініченко, К. С.; Сіліков, Єгор Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування асортиментної політики торговельного підприємства на підставі вивчення відгуків споживачівТарасов, І. Ю.; Рябов, Артем Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення елементів рекламної діяльності підприємстваКвятко, Т. М.; Поронікова, Анна Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення збутової політики підприємства торгівліБубенець, І. Г.; Петреченко, Микита Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування корпоративного бренду ІТ-підприємстваЧміль, Г. Л.; Фесенко, Анастасія Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення асортиментної політики підприємства роздрібної торгівліЧміль, Г. Л.; Пащенко, Сергій Станіславович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Розробка маркетингової комунікаційної політики підприємства в мережі інтернетЧміль, Г. Л.; Ольховський, Іван Андрійович; Державний біотехнологічний університет
2023Удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємстваЧміль, Г. Л.; Носкова, Кристина Євгеніївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингове забезпечення просування інноваційного продукту на ринок (на прикладі хлібобулочних виробів)Жегус, О. В.; Нгуєн Хоанг Лонг; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування SMM-стратегії закладу ресторанного господарстваЖегус, О. В.; Мягка, Олена Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Методи вивчення та оцінки потреб споживачів на ринку товарів і послугЧміль, Г. Л.; Махонін, Руслан Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингове дослідження регіонального ринку діабетичних кондитерських виробів в умовах військового стануТарасов, І. Ю.; Єрмакова, Анна Олексіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 31