Skip navigation
logo sbtu repo
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
русский
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository (electronic archive of open access) of the State Biotechnological University
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
04. Кваліфікаційні роботи
Магістри
075 - "Маркетинг" (Магістри)
запит
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-10 зі 44.
назад
1
2
3
4
...
5
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2021
Управління товаророзподілом та збутом аграрного підприємства
Микитась, А. В.
;
Вільхівська, Д. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегій
Мандич, А. В.
;
Грибиник, А.О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Організація маркетингової діяльності компанії на засадах стратегічного управління
Мандич, О. В.
;
Куфтеріна, Н. С.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягу
Чміль, Г. Л.
;
Шевченко, Крiстiна Вiкторiвна
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності організації
Бабко, Н. М.
;
Перець, І. С.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Управління формуванням асортиментом продукції підприємства в умовах конкурентного середовища
Квятко, Тетяна Миколаївна
;
Дроботько, Інна Ігорівна
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства
Тарасов, Ігор Юрійович
;
Кунак, Олег Володимирович
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві
Прядко, Ольга Миколаївна
;
Ткачук, Валерія
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування лояльності споживачів на ринку В2С в умовах цифровізації
Прядко, Ольга Миколаївна
;
Василенко, С. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Цифровий маркетинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємства
Жегус, Олена Валентинівна
;
Новічіхіну, П. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Перегляд
Автор
1
Василенко, С. О.
1
Василець, Констянтин Васильович
1
Вільхівська, Д. О.
1
Віннік, Павел Олександрович
1
Ганузек, Лілія Михайлівна
1
Глєбов, Дмитро Миколайович
1
Голуб, Антон В'ячеславович
1
Грибиник, А.О.
1
Гринько, Артур Олександрович
1
Грудєв, Микита Андрійович
.
далі >
Тема
14
маркетинг
10
просування
10
ринок
9
конкурентоспроможність
8
ефективність
7
маркетингова діяльність
6
управління
5
торгівля
4
бренд
4
комплекс маркетингу
.
далі >
за датою випуску
24
2023
13
2021
6
2022
1
2020
Has File(s)
44
true