Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/431
Title: Цифровий маркетинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємства
Authors: Новічіхіну, П. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, Олена Валентинівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Keywords: цифрова трансформація;інтернет-маркетингу;цифровий маркетинг;ресторанне господарство;стратегія цифрового маркетингу
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Новічіхін П. О. Цифровий маркетинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус; Харків, 2021. 79 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в необхідності розвитку теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо впровадження та освоєння сучасних цифрових технологій у процесі маркетингової діяльності в підприємствах ресторанного господарства для забезпечення можливостей виживання та подальшого розвитку в умовах сучасних викликів. Метою роботи є розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо використання інструментів та технологій цифрового маркетингу в закладах ресторанного господарства. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: - розглянуто сутність та особливості цифрового маркетингу; - охарактеризовано канали, інструменти та технології цифрового маркетингу - визначено особливості цифрового маркетингу в закладах ресторанного господарства; - виявлено стан та тенденції цифрової трансформації в ресторанному бізнесі; - проаналізовано та визначено проблеми маркетингової діяльності кафе «Кристал»; - охарактеризовано особливості використання цифрового маркетингу в кафе «Кристал»; - розвинуто методичний інструментарій формування стратегії цифрового маркетингу закладу ресторанного господарства; - розроблено практичні рекомендації щодо реалізації стратегії цифрового маркетингу для кафе «Кристал» Об’єктом дослідження є теоретичні і практичні аспекти впровадження та використання цифрового маркетингу як джерела формування конкурентних переваг підприємства.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/431
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novichikhin_MRZ-30m.pdf
  Restricted Access
2.06 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Novichikhin_MRZ-30m_annotation.pdf
  Restricted Access
432.86 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.