Skip navigation
logo sbtu repo
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
русский
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository (electronic archive of open access) of the State Biotechnological University
Search
Search:
All of DSpace
04. Кваліфікаційні роботи
Магістри
075 - "Маркетинг" (Магістри)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 59 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
2
3
4
...
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021
Управління товаророзподілом та збутом аграрного підприємства
Микитась, А. В.
;
Вільхівська, Д. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегій
Мандич, А. В.
;
Грибиник, А.О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Організація маркетингової діяльності компанії на засадах стратегічного управління
Мандич, О. В.
;
Куфтеріна, Н. С.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягу
Чміль, Г. Л.
;
Шевченко, Крiстiна Вiкторiвна
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності організації
Бабко, Н. М.
;
Перець, І. С.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Управління формуванням асортиментом продукції підприємства в умовах конкурентного середовища
Квятко, Тетяна Миколаївна
;
Дроботько, Інна Ігорівна
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства
Тарасов, Ігор Юрійович
;
Кунак, Олег Володимирович
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві
Прядко, Ольга Миколаївна
;
Ткачук, Валерія
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування лояльності споживачів на ринку В2С в умовах цифровізації
Прядко, Ольга Миколаївна
;
Василенко, С. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Цифровий маркетинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємства
Жегус, Олена Валентинівна
;
Новічіхіну, П. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Discover
Author
1
Батюх, Олександр Петрович
1
Близнюк, Тетяна Іванівна
1
Будзинський, Валерій Володимирович
1
Василенко, С. О.
1
Василець, Констянтин Васильович
1
Вільхівська, Д. О.
1
Віннік, Павел Олександрович
1
Ганузек, Лілія Михайлівна
1
Глєбов, Дмитро Миколайович
1
Голуб, Антон В'ячеславович
.
next >
Subject
17
маркетинг
12
просування
12
ринок
10
конкурентоспроможність
10
маркетингова діяльність
9
ефективність
7
торгівля
7
управління
6
бренд
6
споживач
.
next >
Date issued
24
2023
15
2024
13
2021
6
2022
1
2020
Has File(s)
59
true