Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/357
Title: Управління товаророзподілом та збутом аграрного підприємства
Authors: Вільхівська, Д. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Микитась, А. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Keywords: маркетинг;товаророзподіл;збут;стратегічне управління;ефективність
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Вільхівська Д. О. Управління товаророзподілом та збутом аграрного підприємства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. А. В. Микитась; Харків, 2021. 81 с.
Abstract: Актуальність теми дипломної роботи. Базовим елементом виробничо-комерційної діяльності вітчизняних аграрних підприємств, в сучасних умовах розвитку економічних відносин, є провадження сформованих механізмів маркетингової політики, забезпечення гнучкості і динамізму виробництва та орієнтування на першочергові заходи з метою задоволення потреби споживачів. Гарантом результативного функціонування аграрного підприємства є наявність розроблених та розвинених систем товаророзподілу та збуту. Для того, щоб забезпечити вдалу адаптацію підприємств в сучасному ринковому середовищі, а також зрозуміти можливі аспекти діяльності необхідно вивчити існуючі проблеми. Наразі значної уваги з боку вітчизняних аграрних підприємств надається оптимізаційним та раціоналізаційним процесам товаророзподілу в системі «виробник-споживач». Власне забезпечення правильних обраних каналів товаророзподілу, обрання форми і методу їх збуту, визначення необхідних послуг з реалізації товарів, що демонструє підприємство, широта пропонованих асортиментів, й залежатимуть результати їх господарської діяльності. Організаційну структуру управління політикою товаророзподілу та збуту підприємств можна представити як сукупність управлінських та виробничих внутрішніх структур, що забезпечують процеси організації і здійснення комплексу збутових процедур постачання товарів до споживачів, у відповідності до їх вимог. Головними факторами на сучасному етапі розвитку, вумовах «виживання» аграрних підприємств є провадження ефективної політики товаророзподілу й збуту, а також їх розвиток. Така ідея сформована через значне наявне конкурентне сперечання, зростаючі витрати, підвищені вимоги покупців у відповідності до якісного обслуговування. Тому все більш значимими є питання ефективного функціонального забезпечення та функціонування маркетингових політик підприємства. Завершальна стадія виробничо-комерційної діяльності на будь-якому підприємстві – збут товарів. Збутова політика формує торговельний напрям орієнтації підприємства і формує функцію зворотного зв'язку. Виходячи з даного, пошуки оптимізаційних та раціоналізаційних механізм щодо вдосконалення товаророзподілу та збуту, що забезпечує збут товарів з максимальними можливостями щодо задоволенням потреб покупців є важливими та актуальними проблемами.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/357
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR20-3m_Vil_khivs_ka.pdf
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
MR20-3m_Vil_khivs_ka_annotatsiya.pdf
  Restricted Access
422.24 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.