Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/434
Title: Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві
Authors: Ткачук, Валерія
metadata.dc.contributor.advisor: Прядко, Ольга Миколаївна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Keywords: асортимент;торгівля;ринок;потреби;оцінка;конкурентоспроможність
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Ткачук В. В. Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. О. М. Прядко; Харків, 2021. 86 с.
Abstract: Трансформації конкурентних відносин у сфері роздрібної торгівлі зумовили активізацію внутрішньо-торговельного бізнесу, оптимізували процес формування торгового асортименту, що зумовило зміну у пріоритетах управління. Відповідні переміни позначились на споживчому ринку з боку попиту та пропозиції і в торговельно-інфраструктурній системі. За сучасних умов велика кількість виробників на вітчизняному ринку зумовлюють важливість і необхідність удосконалення теоретико-методичних і прикладних аспектів формування асортиментної політики підприємства. Метою дипломної роботи магістра є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо формування товарного асортименту на виробничому підприємстві. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - узагальнено та проаналізовано теоретичні засади щодо визначення понять «асортимент», «товарний асортимент», «торговий асортимент»; розглянуто специфіку, принципи та систематизовано погляди щодо підходів до формування товарного асортименту; - наведено класифікацію споживчих потреб; - розглянуто тенденції розвитку ринку косметико-гігієнічних засобів; - проведений аналіз кон’юнктури ринку косметико-гігієнічних засобів в Україні; проаналізовано основні можливі стратегічні напрямки підприємств та наведено характеристику діяльності виробничого підприємства СП ООО “Пірана”; - проведена маркетингова оцінка споживчих переваг щодо косметико - гігієнічних засобів в м. Харкові; - Запропоновано алгоритм визначення конкурентоспроможності товарів та розрахований показник рівня конкурентоспроможності; - надано пропозиції щодо властивостей мийних косметико-гігієнічних засобів за наведеним ієрархічним рівнем; - запропоновано схему позиціонування торговельних марок залежно від ступеня прихильності споживачів у товарі та сукупності потреб. Визначено коефіцієнт споживчої прихильності до косметико-гігієнічного засобу.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/434
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk.pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Tkachuk_annotation.pdf
  Restricted Access
284.42 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.