Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/426
Title: Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства
Authors: Кунак, Олег Володимирович
metadata.dc.contributor.advisor: Тарасов, Ігор Юрійович
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Keywords: підприємство ресторанного господарства;ринок;клієнт;лояльність;ресторан;комплекс маркетингу
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кунак О. В. Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. І. Ю. Тарасов; Харків, 2021. 69 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в необхідності мар кетингового підходу з подальшого розвитку теоретичних і методико-практичних основ формування лояльності споживачів ПРГ. Метою роботи є наукове обґрунтування і розробка комплексу заходів з формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства.Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: − проаналізовано та охарактеризовано особливості підприємств ресто ранного господарства як місця задоволення потреб споживачів; ̶визначено специфіку маркетингової діяльності ПРГ; ̶розглянуто сутність методики формування лояльності споживачів; ̶досліджено сучасний стан локального ринку ПРГ м. Гадяч; ̶проаналізовано стан маркетингової діяльності ресторану «Білий лев»; ̶проведено порівняльний аналіз з конкурентами об’єкту дослідження; ̶обґрунтовано маркетингову конкурентну стратегію, як напряму підви щення лояльності потенційних клієнтів; ̶ удосконалено організаційну структуру ресторану за рахунок створення нової штатної одиниці; ̶аргументовано удосконалення складових комплексу маркетингу ресто рану. Об’єктом дослідження є процес розробки програми лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та методичних засад забезпечення розробки лояльності клієнтів Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у доведенні до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, яке дозволяє розробити маркетингову програму впливу на лояльність споживачів
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/426
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kunak_MR-30m.pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Kunak_MR-30m_annotation.pdf
  Restricted Access
298.68 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.