Skip navigation
logo sbtu repo
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
English
русский
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository (electronic archive of open access) of the State Biotechnological University
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
04. Кваліфікаційні роботи
Магістри
075 - "Маркетинг" (Магістри)
запрос
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 59.
назад
1
2
3
4
...
6
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Управління товаророзподілом та збутом аграрного підприємства
Микитась, А. В.
;
Вільхівська, Д. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегій
Мандич, А. В.
;
Грибиник, А.О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Організація маркетингової діяльності компанії на засадах стратегічного управління
Мандич, О. В.
;
Куфтеріна, Н. С.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягу
Чміль, Г. Л.
;
Шевченко, Крiстiна Вiкторiвна
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності організації
Бабко, Н. М.
;
Перець, І. С.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Управління формуванням асортиментом продукції підприємства в умовах конкурентного середовища
Квятко, Тетяна Миколаївна
;
Дроботько, Інна Ігорівна
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарства
Тарасов, Ігор Юрійович
;
Кунак, Олег Володимирович
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві
Прядко, Ольга Миколаївна
;
Ткачук, Валерія
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Формування лояльності споживачів на ринку В2С в умовах цифровізації
Прядко, Ольга Миколаївна
;
Василенко, С. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021
Цифровий маркетинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємства
Жегус, Олена Валентинівна
;
Новічіхіну, П. О.
;
Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Просмотр
Автор
1
Батюх, Олександр Петрович
1
Близнюк, Тетяна Іванівна
1
Будзинський, Валерій Володимирович
1
Василенко, С. О.
1
Василець, Констянтин Васильович
1
Вільхівська, Д. О.
1
Віннік, Павел Олександрович
1
Ганузек, Лілія Михайлівна
1
Глєбов, Дмитро Миколайович
1
Голуб, Антон В'ячеславович
.
дальше >
Тема
17
маркетинг
12
просування
12
ринок
10
конкурентоспроможність
10
маркетингова діяльність
9
ефективність
7
торгівля
7
управління
6
бренд
6
споживач
.
дальше >
по дате выпуска
24
2023
15
2024
13
2021
6
2022
1
2020
Has File(s)
59
true