Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 59.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Управління товаророзподілом та збутом аграрного підприємстваМикитась, А. В.; Вільхівська, Д. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегійМандич, А. В.; Грибиник, А.О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Організація маркетингової діяльності компанії на засадах стратегічного управлінняМандич, О. В.; Куфтеріна, Н. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягуЧміль, Г. Л.; Шевченко, Крiстiна Вiкторiвна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності організаціїБабко, Н. М.; Перець, І. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Управління формуванням асортиментом продукції підприємства в умовах конкурентного середовищаКвятко, Тетяна Миколаївна; Дроботько, Інна Ігорівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарстваТарасов, Ігор Юрійович; Кунак, Олег Володимирович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування товарного асортименту на виробничому підприємствіПрядко, Ольга Миколаївна; Ткачук, Валерія; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування лояльності споживачів на ринку В2С в умовах цифровізаціїПрядко, Ольга Миколаївна; Василенко, С. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Цифровий маркетинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємстваЖегус, Олена Валентинівна; Новічіхіну, П. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій