Випуск 1 (13) : [114] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 114
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товаруПопова, Л.О.; Мітяєва, Т.Л.; Мамаєва, Г.С.
2011Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових дослідженьКривошеєва, Н.М.; Соболєв, В.Л.
2011Інфраструктура ринку житлово-комунального господарстваБовш, Л.А.
2011Дослідження сегментів ринку вермішелі та локшини швидкого приготування в УкраїніПопова, Л.О.; Мітяєва, Т.Л.
2011Динаміка та структура туристичних потоків як індикатор стану ринку туристичних послуг в УкраїніЖегус, О.В.; Парцирна, Т.М.; Афанасьєва, О.П.
2011Системний підхід до управління туризмом і формування гастрономічних мікрокластерівСелютін, В.М.; Ольшанський, О.В.; Селютін, C.В.
2011Аналіз ефективності вибору кращих регіональних проектів і програм розвиткуОльшанський, О.В.; Селютін, В.М.; Мироненко, Р.І.
2011Стан та тенденції розвитку продовольчого ринку в Харківській областіЖегус, О.В.; Попова, Л.О.; Костенко, Я.
2011Маркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльностіШталь, Т.В.
2011Використання Space-аналізу для формування ефективної інноваційної політики на підприємствах ресторанного господарстваБорисова, О.В.
2011Визначення сутності та специфіки поняття «готельна послуга»Заремба, П.О.; Руденко, Г.В.
2011Сутність та розвиток ресторанного господарства Донецького регіону: соціально-економічний аспектЗаремба, П.О.; Будель, О.Л.
2011Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язкуЯнковська, Г.В.
2011Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємстваТрішкіна, Н.І.
2011Готельно-ресторанний бізнес у контексті підготовки до Євро-2012Пахомська, О.В.; Майданевич, І.С.
2011Інтегрований підхід до визначення сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства»Ткачова, С.С.
2011Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методомПарцирна, Т.М.; Жегус, О.В.; Бєлікова, О.Ф.
2011Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуттяПопова, Л.О.; Прядко, О.М.; Савіна, В.С.
2011Особливості управлінської праці на підприємствах готельного бізнесу в сучасних умовахІванілов, О.С.; Шушпанова, Ю.С.
2011Управління персоналом: сучасні підходи до визначення сутності поняттяПічугіна, Т.С.; Васильєва, Д.В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 114