Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20118
Title: Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку
Authors: Янковська, Г.В.
Keywords: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікації;оператори;стільниковий зв’язок;marketing communications;integrated marketing communications;operators;cellular connection;маркетинговые коммуникации;интегрированные маркетинговые коммуникации;операторы;сотовая связь
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Янковська Г. В. Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 582-589.
Abstract: Розглянуто сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, здійснено аналіз останніх публікацій з питання інтегрованих маркетингових комунікацій, досліджено елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку, запропоновано методи управління трендом операторів стільникового зв’язку.
The essence of integrated marketing communications, the analysis of recent publications on integrated marketing communications, research elements of integrated marketing communications and cellular operators, the methods of brand cellular operators.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20118
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_85.pdf169.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.