Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20133
Title: Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару
Authors: Попова, Л.О.
Мітяєва, Т.Л.
Мамаєва, Г.С.
Keywords: ціноутворення;маркетингова стратегія;товар;pricing;marketing strategy;goods;ценообразование;маркетинговая стратегия;товар
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Попова Л. О., Мітяєва Т. Л., Мамаєва Г. С. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 663-668.
Abstract: Розглянуто маркетингові стратегічні цілі бізнесу щодо нового товару, а також особливості впливу маркетингового середовища на процес ціноутворення.
In article marketing strategic business objectives for a new product, and especially the influence of the marketing environment in the process of pricing.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20133
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_97.pdf246.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.