Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20133
Название: Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару
Авторы: Попова, Л.О.
Мітяєва, Т.Л.
Мамаєва, Г.С.
Ключевые слова: ціноутворення;маркетингова стратегія;товар;pricing;marketing strategy;goods;ценообразование;маркетинговая стратегия;товар
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Попова Л. О., Мітяєва Т. Л., Мамаєва Г. С. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 663-668.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто маркетингові стратегічні цілі бізнесу щодо нового товару, а також особливості впливу маркетингового середовища на процес ціноутворення.
In article marketing strategic business objectives for a new product, and especially the influence of the marketing environment in the process of pricing.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20133
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_97.pdf246.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.