Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20125
Title: | Маркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльності |
Authors: | Шталь, Т.В. |
Keywords: | маркетингова стратегія проникнення;підприємство ресторанного господарства;суміжні сфери діяльності;penetration marketing strategy;restaurant business enterprise;related fields of activity;маркетинговая стратегия проникновения;предприятие ресторанного хозяйства;смежные сферы деятельности |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Citation: | Шталь Т. В. Маркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльності. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 608-617. |
Abstract: | Розглянуто методи переходу до суміжних галузей діяльності
підприємств ресторанного господарства (ПРГ), обґрунтовано ефективність
функціонування в суміжних сферах, закцентовано увагу на використанні
ресурсів з урахуванням ринкової орієнтації ПРГ на формуванні більш високої
споживчої цінності, ніж у конкурентів. Розроблено методичний підхід до
формування стратегії проникнення ПРГ до суміжного сегмента здорового
харчування. In the article transition methods to adjacent industries of activity by the enterprises of a restaurant economy are considered, the efficiency of functioning in adjacent spheres is proved, the attention to use of resources taking into account market orientation of the enterprise of a restaurant economy to formation of higher consumer value, than at competitors is concentrated. The methodical approach of formation of the strategy of penetration by the enterprise of a restaurant economy in an adjacent segment of a healthy food is developed. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20125 |
Appears in Collections: | Випуск 1 (13) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2011_1_89.pdf | 188.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.