Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20125
Title: Маркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльності
Authors: Шталь, Т.В.
Keywords: маркетингова стратегія проникнення;підприємство ресторанного господарства;суміжні сфери діяльності;penetration marketing strategy;restaurant business enterprise;related fields of activity;маркетинговая стратегия проникновения;предприятие ресторанного хозяйства;смежные сферы деятельности
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Шталь Т. В. Маркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльності. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 608-617.
Abstract: Розглянуто методи переходу до суміжних галузей діяльності підприємств ресторанного господарства (ПРГ), обґрунтовано ефективність функціонування в суміжних сферах, закцентовано увагу на використанні ресурсів з урахуванням ринкової орієнтації ПРГ на формуванні більш високої споживчої цінності, ніж у конкурентів. Розроблено методичний підхід до формування стратегії проникнення ПРГ до суміжного сегмента здорового харчування.
In the article transition methods to adjacent industries of activity by the enterprises of a restaurant economy are considered, the efficiency of functioning in adjacent spheres is proved, the attention to use of resources taking into account market orientation of the enterprise of a restaurant economy to formation of higher consumer value, than at competitors is concentrated. The methodical approach of formation of the strategy of penetration by the enterprise of a restaurant economy in an adjacent segment of a healthy food is developed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20125
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_89.pdf188.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.