Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20114
Title: Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методом
Authors: Парцирна, Т.М.
Жегус, О.В.
Бєлікова, О.Ф.
Keywords: дослідження;покупці;продукти харчування;нові продукти харчування;молекулярно-біологічний метод;research;buyers;food;new food products;molecular biological method;исследование;покупатели;продукты питания;новые продукты питания;молекулярно-биологический метод
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Парцирна Т. М., Жегус О. В., Бєлікова О. Ф. Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методом. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 555-561.
Abstract: Проведено дослідження ставлення споживачів до продуктів харчування, що містять різноманітні добавки, у тому числі ГМО. Проаналізовано результати опитування, заснованого на розробленій анкеті. Визначено чинники, що зумовлюють купівлю населенням продуктів із ГМО.
Research of consumers’ relation to the foodstuff containing various additives, including genetically modified organisms is conducted. Results of poll based on the developed questionnaire are analysed. The factors causing purchase of products with genetically modified organisms by the population are defined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20114
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_81.pdf199.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.