Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес : [128] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 128
Issue DateTitleAuthor(s)
2023«Навчання та розвиток персоналу в українській торгово-виробничій компанії INMILKCO згідно сучасним трендам дуальної освіти»Проскурня, В. С.
2023Підготовка практико-орієнтованих фахівців для харчової індустрії. Виклики сьогоденняЛаскаєв, О. М.
2023Language training of food industry professionals with a practical focus: experience of Poltava university of economics and tradeІщенко, В. Л.; Горбуньова, С. О.
2023Особливості залучення та працевлаштування в УкраїніЛіпська, А. В.; Козак, К. Б.
2023Концептуальні засади та інструментарій маркетингу у формуванні культури відповідального споживанняЛаріна, Я. С.
2023Novel food algae –how consumers perceive and evaluate selected attributes of algae-based foodsMeixner, Oliver; Nieschalk, Richard; Haas, Rainer
2023Маркетингові аспекти формування товарногоПрядко, О. М.; Станіславський, Є. А.
2023Маркетингові інструменти формування ообистого брендуПрядко, О. М.; Сіренко, А. В.
2023Глобальна продовольча безпека: виклики сьогодення та шляхи їх подоланняПєтухова, О. М.; Грущенко, А. В.
2023Формування лояльності споживачів на ринку органічної продукціїПахуча, Е. В.
2023Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах сталого розвиткуБабика, В. О.
2023Рroblemy rozwoju marketingu międzynarodowego i sposoby ich rozwiązywaniaOzoda, Zoirzoda
2023Проблеми формування культури споживання продукції пиво-безалкогольної промисловостіСтрашинська, Л. В.
2023Резильєнтний маркетинг в сталих харчових ланцюгахСавицька, Н. Л.
2023Рекламні інструменти залучення споживачаОлініченко, К. С.; Півовар, І. А.
2023Аналіз поняття «екологічний маркетинг»Кордзая, Н. Р.
2023Формування моделі розумного споживання на ринку продуктів харчуванняЖегус, О. В.
2023Потенційний попит на м’ясні снеки із зниженим рівнем соліАфанасьєва, О. П.
2023The role of crm systems in management of interaction with clientsZaika, O.; Zhulii, Ye.
2023Оrganization of marketing activities in social networksZaika, O.; Bondarenko, А.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 128