Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38842
Title: Маркетингові аспекти формування товарного
Authors: Прядко, О. М.
Станіславський, Є. А.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Прядко О. М., Станіславський Є. А. Маркетингові аспекти формування товарного. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 248-249
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38842
Appears in Collections:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-249-250.pdf133.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.