Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38825
Title: The role of crm systems in management of interaction with clients
Authors: Zaika, O.
Zhulii, Ye.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Zaika O., Zhulii Ye. The role of crm systems in management of interaction with clients. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 224-225
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38825
Appears in Collections:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-225-226.pdf24.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.