Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38845
Title: Концептуальні засади та інструментарій маркетингу у формуванні культури відповідального споживання
Authors: Ларіна, Я. С.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Ларіна Я. С. Концептуальні засади та інструментарій маркетингу у формуванні культури відповідального споживання. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 252-254
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38845
Appears in Collections:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-253-255.pdf183.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.