Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23431
Title: Застосування мулътиплікативних моделей у процесі формування людського фактора на підприємствах роздрібної торгівлі
Authors: Забродська, Г.І.
Keywords: мулътиплікативні моделі;людський фактор;підприємства роздрібної торгівлі;multiplicative models;human factor;retail trade enterprises;мультипликативные модели;человеческий фактор;предприятия розничной торговли
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Забродська Г. І. Застосування мулътиплікативних моделей у процесі формування людського фактора на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 389-397.
Abstract: Автором запропоновано використання мультиплікативних моделей для кількісної оцінки цільових установок формування людського фактора в антикризовому управлінні підприємств роздрібної торгівлі.
An autor conducted the integral complex estitmation of the state of human factor forming at retail enterprises by the method of analysis of hierarchies.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23431
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_57.pdf315.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.