Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23434
Title: Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівлі
Authors: Власова, Н.O.
Филипенко, О.М.
Гросул, В.А.
Keywords: вплив;чинники;цінова політика;підприємства торгівлі;influence;factors;pricing policy;trade enterprises;влияние;факторы;ценовая политика;предприятия торговли
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Власова Н. O., Филипенко О. М., Гросул В. А. Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 398-405.
Abstract: Узагальнюється накопичений досвід та пропонується системтизація чинників, що впливають на політику ціноутворення підприємств роздрібної торгівлі.
The accumulated experience is summarized and the systematization of factors influencing on the pricing policy of retail trade enterprises is offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23434
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_58.pdf162.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.