Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23440
Title: Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу
Authors: Савицька, Н.Л.
Компанцев, М.С.
Keywords: клієнтська цінність;клієнтський капітал;customer value;customer capital;клиентская ценность;клиентский капитал
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Савицька Н. Л., Компанцев М. С. Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 443-449.
Abstract: Охарактеризовано двоїсту природу клієнтського капіталу з позиції формування | клієнтської цінності. Проаналізовано зв'язок ціннісно-утворювальних мотивів споживчої діяльності та інструментів гравітації клієнтської бази.
Ambivalent nature of client capital is described from positions of forming of client value. Influencing of valued-formative reasons of consumer activity and instruments of gravitation of client base is analysed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23440
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_64.pdf237.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.