Browsing by Author Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Збутова стратегія підприємства на ринкуБабко, Наталя Миколаївна; Гринько, Артур Олександрович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетинг в соціальних мережах на ринку обладнання для сфери HoReCaОлініченко, Катерина Сергіївна; Юрчук, Юлія Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності організаціїБабко, Н. М.; Перець, І. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетингове обґрунтування конкурентних стратегій підприємстваРоманюк, І. А.; Улітіна, Катерина Ігорівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегійМандич, А. В.; Грибиник, А.О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Організація маркетингової діяльності компанії на засадах стратегічного управлінняМандич, О. В.; Куфтеріна, Н. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягуЧміль, Г. Л.; Шевченко, Крiстiна Вiкторiвна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Управління маркетинговою діяльністю закладу ресторанного господарстваСавицька, Наталія Леонідівна; Ярошенко, А. В.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Управління товаророзподілом та збутом аграрного підприємстваМикитась, А. В.; Вільхівська, Д. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Управління формуванням асортиментом продукції підприємства в умовах конкурентного середовищаКвятко, Тетяна Миколаївна; Дроботько, Інна Ігорівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування лояльності клієнтів підприємства ресторанного господарстваТарасов, Ігор Юрійович; Кунак, Олег Володимирович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування лояльності споживачів на ринку В2С в умовах цифровізаціїПрядко, Ольга Миколаївна; Василенко, С. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування товарного асортименту на виробничому підприємствіПрядко, Ольга Миколаївна; Ткачук, Валерія; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Цифровий маркетинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємстваЖегус, Олена Валентинівна; Новічіхіну, П. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій