Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/435
Title: Маркетингове обґрунтування конкурентних стратегій підприємства
Authors: Улітіна, Катерина Ігорівна
metadata.dc.contributor.advisor: Романюк, І. А.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Keywords: конкурентні стратегії;конкурентоспроможність;економічна ефективність
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Улітіна К. І. Маркетингове обґрунтування конкурентних стратегій підприємства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. І. А. Романюк; Харків, 2021. 77 с.
Abstract: Актуальність теми дипломної роботи полягає в тому, що сучасні підприємства функціонують в умовах високої динамічності зовнішнього середовища, тому для забезпечення своєї конкурентоспроможності мусять виявляти гнучкість, адаптуватися до постійних змін в макро-, мезо- та мікросередовищі. Необхідність підтримання конкурентоспроможності змушує підприємства розробляти різноманітні шляхи її підвищення, для чого потрібно зробити вибір та ефективно реалізувати конкурентну стратегію підприємства. Але часто правильний вибір конкурентної стратегії є нелегкою проблемою для підприємства, а тому необхідно зважено підходити до її вирішення, використовуючи професійне маркетингове обґрунтування. Метою роботи є обґрунтування теоретичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо формування і реалізації конкурентних стратегій підприємства та їх маркетингова підтримка. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: - дослідження економічного змісту конкурентної стратегії підприємства; - аналіз особливостей формування конкурентної стратегії підприємства; - визначення місця і значення маркетингової складової формування конкурентних стратегій підприємства; - аналіз організаційно-економічної характеристики підприємства; - аналіз економічної ефективності використання ресурсів підприємства; - оцінка конкурентоспроможності підприємства; - визначення способу розробки конкурентної стратегії підприємства і рекомендації щодо її реалізації; - оцінка економічної ефективності запропонованих заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/435
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ultina _MP20-z7m.pdf
  Restricted Access
2.15 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Ultina _MP20-z7m_annotation.pdf
  Restricted Access
425.6 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.